Gå til innhold

Plaget med hodepine i over 3 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Drikker masse vann, og spiser nok, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg har denne hodepinen hele tiden.. Har aldri vært plaget tidligere. Flere som har det slik? Er i uke 18..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vært mye plaget med hodepine og migrene. Hadde ikke så ofte mirgene før jeg ble gravid men har hatt perioder hvor det nesten har gått en uke i strekk. Vet ikke hvorfor det er sånn men går det over så lang tid som 3 uker burde du nok ta kontakt med legen bare sånn for sikkerhets skyld:) Jeg er i uke 22 nå.

Skrevet

eg hadde en sånn periode tidlig i svangerskapet, rundt uke 9-11ca..

sovnet m ondt i hode og våknet m d. va heilt pyton.

eneste som hjalp her va å drikke masse. og få masasje i skuldere/nakke/ansikt. så du får sette mannen i sving

Skrevet

Hei!

Har også vært plaget av hodepine, men fikk et godt råd for dette. Det var noen som sa at jeg skulle smøre peppermynteolje i pannen. Hodepinen forsvinner da etter 10 minutter.

Skrevet

Har også endel hodepine. Men så vet jeg at nakken min låser seg ganske lett. La det ikke gå alt for lang tid før du velger å behandle hodepinen din. I følge legen min er det mer skadelig å ikke behandle hodepinen enn å la det gå over. Han sa at etter 4 timer med hodepine er det viktig å få slappet av. Ta en eller to paracet og legg deg ned. Er 22 uker på vei, og har hodepine minst en gang i uka. Kiropraktoren min er på ferie.(den jævelen:-) så jeg får ikke fikset det før etter ferien. Gå til legen hvis det varer lenge.

Skrevet

En får lett hodepine når en er gravid pga økt blodvolum i kroppen, så det er viktig å drikke myye mere enn tidligere.. Er ihvertfall beskjeden jeg har fått fra min lege. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...