Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt fra før som heter Odin. Nå vurderer vi navnet Birk hvis det blir en gutt. Hva syns dere om den kombinasjonen?Og hvilket jentenavn passer til odin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fint navn, passer veldig bra!!!

 

jentenavn kan være;

Frøya

Tuva

Tiril

Ronja

Tora

 

Skrevet

nei, Birk og Ronja synes jeg ikke er en god kombinasjon... var det ikke Birk kompisen til Ronja Røverdatter het? Det er fine navn, og de klinger godt sammen, men de får nok klengenavnet Røverungene... :o)

Skrevet

hmm... leste det første innlegget bare halvveis så jeg etterpå... :o( Når det var Odin som var førstemann er jo Ronja et godt alternativ for en jente...

Skrevet

Birk passer kjempefint til Odin!

Og så synes jeg Tuva, Silja, Sunniva, Idunn og Oda er kjempefine navn til Odin.:)

Skrevet

Jeg har tre tantebarn. De heter Thea Iselin. Odin August og Isak Sverre. Kanskje noen av de navnene klinger godt i dine ører? :) Jeg liker veldig godt Oda. Birk er kjempe tøft. Jeg liker veldig godt guttenavnet Aron, men jeg og ektemannen har funnet ut at vi skal kalle nurket vårt enten Colin Christopher eller Lilly Eveline. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...