Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har en gutt fra før som heter Odin. Nå vurderer vi navnet Birk hvis det blir en gutt. Hva syns dere om den kombinasjonen?Og hvilket jentenavn passer til odin?
Happy H Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 kjempe fint navn, passer veldig bra!!! jentenavn kan være; Frøya Tuva Tiril Ronja Tora
ohayoo Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 nei, Birk og Ronja synes jeg ikke er en god kombinasjon... var det ikke Birk kompisen til Ronja Røverdatter het? Det er fine navn, og de klinger godt sammen, men de får nok klengenavnet Røverungene... )
ohayoo Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 hmm... leste det første innlegget bare halvveis så jeg etterpå... ( Når det var Odin som var førstemann er jo Ronja et godt alternativ for en jente...
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Birk passer kjempefint til Odin! Og så synes jeg Tuva, Silja, Sunniva, Idunn og Oda er kjempefine navn til Odin.
Tuppamor Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har tre tantebarn. De heter Thea Iselin. Odin August og Isak Sverre. Kanskje noen av de navnene klinger godt i dine ører? Jeg liker veldig godt Oda. Birk er kjempe tøft. Jeg liker veldig godt guttenavnet Aron, men jeg og ektemannen har funnet ut at vi skal kalle nurket vårt enten Colin Christopher eller Lilly Eveline.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå