NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Er 1 dag paa overtid i dag. Har vaert kjempesliten i det siste, men i dag har jeg ikke lyst til aa bare sitte hjemme og ta det med ro--fikk plutselig saa lyst til aa ta meg en tur paa Sandvika Storsenter. Det er ca. 1/2 time fra der vi bor, men jeg maa ta buss for aa komme dit. Begynner foedselen mens jeg er der kan jeg ringe til mannen min og han kan vaere der med bilen paa 30 minutter ca... Slimproppen gikk for 2 dager siden, har en del sterke kynnere/modningsrier (men har hatt disse i mange uker), men ellers er det ingen tegn paa at i dag er noe annerledes enn andre dager. Toer jeg dra paa shoppingtur alene? (De fleste venner er paa ferie.) Hadde dere gjort det?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jeg ville hatt noen med meg, men det er nå meg da ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Dra på shopping, det hadde jeg gjort. Skulle fødselen komme i gang blir du jo hentet ganske raskt og utenom det skjer det vel ikke anna enn ay du er dødssliten etterpå og da er det jo bare å finne veien tilbake til sofaen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå