Vi fikk en Jente! Skrevet 23. juli 2007 #17 Skrevet 23. juli 2007 34 dager igjen......det går no framover i det minste....er lei nå!
Jeenie Skrevet 23. juli 2007 #24 Skrevet 23. juli 2007 3 dager over termin... men har hatt noenlunde regelmessige rier siden kl halv 6 i dag tidlig så kanskje det skjer noe snart?
Kummin&Lillesel Skrevet 23. juli 2007 #25 Skrevet 23. juli 2007 20!! Nå er det jaggu meg kun 10 dager til det er ensifra her! Dog håper jeg at jeg føder før det, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå