Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg er nå syv månder på vei og magen har blitt kjempehard og kjempestor nesten over natten!! Jeg ser virklig ut som jeg er føde klar vært øyeblikk og enda er det over to månder igjen!! Er det bare jeg som har fått kjempe mage og hva kan det skyldes?? Stort barn???
nemifi Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Samme skjedd med meg. Termin om 2mnd men maven kom nå! Aner ikke om det er normalt..var ganske liten inntil forrige uke:-)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Det skjedde meg også omtrent over natten da jeg var 7 måneder. Jeg ble sendt på ultralyd for å sjekke vekst av babyen og tok glukosetoleranse test, blodprøve etc. Men alt var normalt. Etter ar jeg ble så stor så fort, har veksten liksom flatet ut. Så nå når jeg er 8 måneder er alt normalt stort liksom. Jordmor sa det kunne være hvordan babyen lå (skiftet stilling), vekstspurt, litt mye fostervann e.l. De trodde først jeg skulle ha et stort barn, men da jeg var på kontroll i dag, så de at størrelsen var helt normal. Var vel en liten vekstspurt tenker jeg.... Og da blir jo magen litt hard også, er vel ikke forberedr på å bli strukket så mye så fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå