Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 jeg er bare 7 månder på vei men magen er blitt kjempehard og stor og står rett ut!! JEg ser ut som jeg er 9 månder å vel så det! hva kan det være?????
Lorri Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Det høres ut som du har kynnere.. er veldig vanlig når du er 7 mnd på vei.. kroppen gjøre seg klar til å føde.. eller det er hvordan bayen ligger.. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå