Gå til innhold

Hvor lenge ammet dere førstemann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? Hva med andremann? Noen som kun har ammet til de har begynt med fast føde? og gått over til mme selv om en har melk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammet førstemann 1 år. Da ville han ikke ha mer, og vi gikk over til kumelk.

Andremann er nå 6 mnd og veldig glad i pupp. Tenker å amme minst 1 år med han også ;-)

Skrevet

Ammet i overkant av 17 mnd. med snuppa. Har ikke nr. 2 enda...så tiden vil vise. Hun var glad i puppen og ville ikke slutte. Så lenge det ikke var noe hinder for meg, så jeg ingen grunn til å slutte heller. Og hun spiste jo fast føde og drakk kumelk i tillegg. Puppen var mest kveldskos før legging. Ev. morgensuuup!!

Skrevet

Jeg ammet i 2 1/2 mnd, da ville ikke frøkna ha mer.. Gikk over til flaske me mme og grot når hun ble 4mnd

Skrevet

Amma førstemann i 1 år, da var jeg lei og følte ikke at det var naturlig eller behov for å amme lenger. Kommer til å amme andremann like lenge om han vil, men ikke lenger enn 1 år for det orker jeg ikke. Førstemann har aldri fått mme, kommer heller ikke til å gi andremann det (fast iallefall) om jeg ikke må pga lite melk. HAr pumpet meg når jeg skal være borte en stund.

Skrevet

Ammet til hun var 5 mnd. da ville hun ike ha mer. Ga mme i tillegg iom at hun var født prmatur, og jeg ikke hadde så masse melk selv. Ble en kamp om å få i henne denne melka også etter hvert... ikke noe melkekalv nei, og det er hun fortsatt ikke

Skrevet

Ammet førstemann til han var ett år, fullammet ham i 6 mnd før han ville smake på grøt og annet mat.

Om det blir flere unger får tia vise, men ett år synes jeg er ok for vår del om ungen vil ha så lenge.

Skrevet

Jeg ammet gutten min til han var ca 14 mnd. De siste 2-3 mnd ammet jeg veldig lite, kanskje en gang til dagen. Jeg valgte å amme han så lenge fordi han ønsket det selv og jeg syns det var greit så lenge mensen var borte.

Jeg kommer nok ikke å amme andremann like lenge. Jeg skal begynne jobbe da babyen er 8 mnd og da reduserer det seg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...