trillemamma Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Yohooo, det nærmer seg. Er under to uker til vi reiser og sommerfuglene har begynt å komme allerede. Spørsmål: -Hvordan er det med bosted? Like lett å finne som jeg er blitt lovet? Like billig? Her er det snakk om 3000 for to uker, vi er 7 personer. Jeg reiser med en som kjenner landet veldig godt. -Hva med shopping? Jeg har spesielt lyst på smykker, klær, sko og sandaler. Evt. andre ting jeg bør se på? Hvordan er det med fornøyelsesparker? Dyrehage? Tivoli? Vi skal til Rijeka og Zadar, Rijeka er hun ikke så veldig godt kjent i, hvordan er det der? Vi vil ikke ha turister på alle kanter, vi har mange unger med oss, så vi vil ikke på et overbefolket område. He he, ble litt mange spørsmål dette...
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Kan ikke svare på noen av spørsmålene dine.. He, he. Var i Kroatia for ca 29 år siden... Jepp. Begynner å bli gammel ja. Og husker ikke så mye. Het jo Joguslavia den gangen Var på et sted som het Voditz (vet ikke hvordan det skrives). Men i bunn og grunn ville jeg bare ønske deg god tur
trillemamma Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Jo takk for den. :-) Gleder meg så utrolig mye. Er første gang jeg er i syden i voksen alder. Det kan jo ikke sammenlignes. Jeg var i Sverige for et år siden, Stockholm. Var livredd for å havne på feil fly, men da var vi en god gjeng flere flyvante personer. Nå er vi to uerfarne flyfarere og en haug må unger. HJELP
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 He, he. Det går så fint så. TV-skjermer overalt hvor det står avgang, flightnr. og gatenr. så det skal litt til å rote seg bort. Uansett er det alltid noen man kan spørre Dette går sååå bra! Kos dere. Er en smule misunnelig ja. Møkkaværet vi har hatt her i Norge nå. Lei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå