Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Det er så rart, for vanligvis får jeg litt over 7500 kr i os, fordi jeg betaler 21% skatt. Men plutselig denne mnd fikk jeg altså inn 8900 kr. Kan det være at de har beregna bidrag fra faren i denne mnds. utbetaling? For vanligvis får jeg ca. 1400 kr fra faren i bidrag.
liten og lettmett Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Det har vært etterbetaling av trygdeytelser denne måneden. Det gjelder de trygdeytelsene som er avhengig av G (grunnbeløpet). Dette gjelder bl.a. OS.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 hehe, du har tydligvis gått glipp av av grunnbeløpet har økt,gjeldene fra 1.mai, og at du da nå har fått etterbetalt ''mellomlegget'' i os fra mai og juni... Full Os som før utgjorde 9696,- er nå 10 300,-
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 ok. Takk. Hater å få inn penger som jeg ikke vet er fra hva. For jeg kom på at bidrag som faren betaler kommer inn på en annen konto.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 i all verden betaler du så mye skatt for? er du ikke i skatteklasse 2????
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Såvidt jeg vet...så betaler jeg så mye i skatt fordi jeg får mottatt bidrag fra faren, og det må jeg betale skatt for. Ifølge nav....
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Forresten....jeg har selv valgt å betale skatt istedenfor å skaffe frikort. HI
RajaPia Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Om det er barnebidrag du snakker om , så er ikke det skattepliktig. Er det bidrag til deg så har jeg ikke peiling på det . ) Tror jeg betaler 11% skatt eller noe... Men blir i allefall ikke trekt for barnebidrag jeg får av mine 2 barns fedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå