Gå til innhold

fikk 8900 kr i os.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart, for vanligvis får jeg litt over 7500 kr i os, fordi jeg betaler 21% skatt. Men plutselig denne mnd fikk jeg altså inn 8900 kr. Kan det være at de har beregna bidrag fra faren i denne mnds. utbetaling? For vanligvis får jeg ca. 1400 kr fra faren i bidrag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært etterbetaling av trygdeytelser denne måneden. Det gjelder de trygdeytelsene som er avhengig av G (grunnbeløpet). Dette gjelder bl.a. OS.

 

Skrevet

hehe, du har tydligvis gått glipp av av grunnbeløpet har økt,gjeldene fra 1.mai, og at du da nå har fått etterbetalt ''mellomlegget'' i os fra mai og juni... Full Os som før utgjorde 9696,- er nå 10 300,- :)

Skrevet

ok. Takk. Hater å få inn penger som jeg ikke vet er fra hva. For jeg kom på at bidrag som faren betaler kommer inn på en annen konto.

Skrevet

i all verden betaler du så mye skatt for? er du ikke i skatteklasse 2????

Skrevet

Såvidt jeg vet...så betaler jeg så mye i skatt fordi jeg får mottatt bidrag fra faren, og det må jeg betale skatt for. Ifølge nav....

Skrevet

Forresten....jeg har selv valgt å betale skatt istedenfor å skaffe frikort.

 

HI

Skrevet

Om det er barnebidrag du snakker om , så er ikke det skattepliktig.

Er det bidrag til deg så har jeg ikke peiling på det . :o)

Tror jeg betaler 11% skatt eller noe...

Men blir i allefall ikke trekt for barnebidrag jeg får av mine 2 barns fedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...