Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Vel - jeg er nå mer bekymret for hvordan denne AP-familien kom seg sørover 14 dager tidligere med disse vannkoppene...???!!! Så jammen godt de ble stoppet i hvertfall den ene veien. Bedre å bli stoppet en gang for mye enn en gang for lite. Her er det smittefare og beskyttelse av øvrige passasjerer som teller - men Arbeiderpartiet, som alltid før, er da nokså sneversynte når det gjelder å se heltheter og verdenen litt utover seg selv og sine.... Så patetisk å gå til avisen med dette. Alle med litt sunn fornuft i hodet, ville vært glade for at et flyselskap tar sikkerhet så alvorlig. Besetningen er da ikke utdannede leger!!! Familien kunne da ærlig talt selv å tatt ansvar for å ha med legedokumentasjon FØR de gikk ombord på flyet, for å slippe alt dette... Og, nok et eksempel på fullstendig unødvendig refs av Norwegian....
Gjest irismor Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Har du en link?? Er vel egentlig det samme hvilket parti personen tilhører (nei jeg stemmer ikke ap). Men de burde hatt såpass vett i skallen at man ikke drar med seg syke barn på fly.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Veeeel.... Vannkoppene hadde vel neppe brutt ut da de dro, vel... Akkurat det med at de kunne skaffet legedokumentasjon, det kan jeg være enig i, men resten av det du skriver er stort sett vissvass, og har i alle fall ingen verdens ting med Arbeiderpartiet og deres politikk å gjøre.
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153398 Enig i at det er det samme hvilket parti personen tilhører - men dette er jo nærmest gjort til en politisk sak, derfor refser jeg litt tilbake...
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Enig med HI. Og forøvrig så snart noen kritiserer Ap blir det ramaskrik. Men når hakkekyllingen FrP refses for den minste ting, er det INGEN som sier noe. Og nei. Jeg stemmer verken Ap eller FrP for å ha det sagt.
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Hvordan smitter vannkopper da? Smittefare i fly er ekstremt stor, da det er lite tilførsel av ny luft - den bare resirkuleres. Det er også derfor mange erfarer å få halsbetennelser, forkjølelser osv etter flyreiser... Om vannkopper smitter via lufta - er det jo fint om flyselskapene er litt påpasselige, og som sagt, besetningen, er jo ikke utdannede leger... Kommer det en unge med prikker i fjeset, har de jo all grunn til å være bekymrede. Nei, som sagt, her mener jeg det var familien selv som var ansvarlige for å HA MED SEG legeattest på at ungen ikke var smittefarlig. Helt tåpelig å henge ut Norwegian for dette... selv om de selvfølgelig beklager hendelsen i ettertid.
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Med all respekt for AP-velgere altså, men dette er klistret opp som en politisk sak, og da må AP regne med kritikk tilbake...
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Jeg må innrømme jeg sitter litt med følelsen: 'Norwegian må da skjønne at jeg må ha spesialbehandling som AP-sjef'...
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Enig med Dotten, så fort (igrunn hvilket som helst parti) Ap blir refset er det ramaskrik,men med Frp ''gjør det liksom ikke noe''.... Anyway, unødvenig refs av Norwegian, familien har allerede fått en beklagelse fra selskapet, hva forventer de? De kunne som flere sier,selv sørget for å ha legeerklæring på at ungen ikke var smittefarlig..
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Vel, spørs vel forresten om det er Ap som blåser det opp eller om det er Vg.nett da, leste denne artikkelen først; http://www.abcnyheter.no/node/49414 I den står det ingenting nevnt om at det er snakk om en Ap-sjef,,mer eller mindre samme ordrette artikkel i vg,men med gjentatt trykk på at det er snakk om en ap-leder...
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Det er jo AP-sjefen selv som har gått til media med dette da... ;-)
Gjest -mandagmorgen- Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 Skjønner ingen ting jeg... Om folk vil fortsette å fly BILLIG med Norwegian, så få de jammen slutte å klage for den minste lille filleting... Andre flyselskaper er da ikke feilfrie de heller... Medias negative fremstillig av Norwegian for tiden er direkte påfallende...
ana baroma Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Det er hentet fra Telemarksavisa, og denne mannen som er så forferdelig behandlet er tilfeldigvis sønn av AP-ordførern i Porsgrunn (som også var med på turen:)) Det er vel derfor AP er blanda inn i dette... Men når man har en sånn posisjon så bør man ligge litt lavt med kritikk av saker og ting kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå