Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal vi straks på 15-mnd-kontroll, gruer meg litt til den MMR-vaksina må jeg si.. Håper vi slipper de helt store reaksjonene!

Hvor store var deres "knøtt" på denne kontrollen da? Vi har ikke veid eller målt siden 1-årskontrollen, så jeg har virkelig ikke peiling på hvor lang eller tung hun har blitt. Blir spennende å se!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her kom feberen og prikker etter 5-6 dager. begynte med at han var sur og gretten........

han var 78 cm og 10300 tror jeg.......

usikker på str i tøy jeg nå. 86 blir jo så stort. men han kan da umulig skyte fart så fort.......????

Skrevet

9260 gram og 78 cm

Skrevet

Kasper fikk feber og oppkast ca 6 dager etter mmr vaksina og var veldig irritabel. Virka som han hadde vondt da ja, og var i ekkel form.

Han veide 11245g og var 79cm lang på 15mnd ktr da :)

Skrevet

Snuppa mi er 12 mnd og var 82 cm lang og 11200 når vi var på ett års kontrollen når hun var 11 mnd. (tok det tidligere pga ferie)

Får alltid høre hvor stor hun er, og det er kanskje noe i det når jeg ser her på 15 mnd kontroll. Huff, synes hun er perfekt jeg, og vi foreldrene er jo lange, så det jo oss hun slekter på.

Synes bare det er litt sårende noen ganger når noen sier det i en litt nedlatende tone. Hun er lang og passe stor og supernydelig synes jeg:)

Sikkert bare jeg som er nærtagende:/

Skrevet

hun er større enn min lille gutt, men hun er jo ikke DIGER da. Akkurat passe stor vil jeg tro, og hun fyller sikkert seg selv helt perfekt :)

Skrevet

Da har vi vært: 10600 gram og 80 cm. Sprøyta var ikke så gøy, men virker i god form enda i alle fall. Vi får vente å se :-)

Ellers har vi fire jeksler og en hjørnetann på gang - på en gang! Ikke rart hun har vært litt amper i det siste... :-)

Skrevet

hun er akkurat passe. gutten min var liten født. spiste dårlig og vært syk i hele vinter. har nok satt sitt preg på veksten at han har hatt jernmangel

Skrevet

Min var 16mnd på kontrollen. Da veide hun 10440 g og var 81 cm lang

Skrevet

Snuppa var 11710 g tung og 82,5 cm lang på 15-mndktr. Hun er stooor i forhold til hva hun var når hun ble født; 1955 g og 44 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...