Gå til innhold

April: 15 mnd!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var status for deres 15-mnd-smårollinger på kontroll?

Lillemor veide 10700 gram og var 81 cm lang :-)

 

MMR-vaksina var teit syns hun, men hun har ikke reagert på den enda- håper vi slipper unna det!

 

Prater som en foss, på sitt eget (ganske) ubegripelige språk. Sjarmerte både barnelege og helsesøster, pekte på de andre ungene og ropte "bebi!" og hadde det topp :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa var 10.4 kg og ca 80.5 cm (makk på bordet og vanskelig å måle ;-D). Har ikke hatt noen reaksjon på sprøyta enda,men er bare 1 uke siden. Var visst vanlig med reaksjon nærmere 2 uker etter.... Så tiden vil vise her hvertfall :-)

 

Snuppa syns det var kjempegøy å gå på helsestasjonen,en del andre barn på hennes alder å leke med og andre/nye leker i forhold til det vi har hjemme,var nesten vanskelig å få henne med hjem igjen ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da har vi også vært på kontroll! Han er 100g fra 12 kilo, og 83cm lang!

store gode gutten min:o)

 

ikke en mine da vaksina ble satt.. ville ned på gulvet å leke videre (han vrææææla de andre gangene han har fått sprøyte!!)

 

Språket er har i løpet av de siste ukene eksplodert!! det er så ufattelig gøy:o)

Meg og pappaen satte oss ned og skrev ned alle ordene han bruker aktivt (ikke de han har herma etter ei gang eller to) og han har runda 50 ord!!

 

Ellers så har også trassen kommet for fult:o(

Han vet veeldig godt hva han vil..og det eneste som hjelper når han ligger på gulvet og vrenger seg, er og ignorere han helt! Da er det ikke gøy lenger! (litt morsomt da når slutter og gråte og tørker bort tårene for å se om vi ser på han..ser vi på han så fortsetter han å vræle..hihi:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Straks 16 mnd da vi var på kontroll. 11,4 kg, 84,5 cm. Sosialt og mentalt som en 2-åring. Prater masse, har over 100 ord. Har det travelt her i verden store lille gutten min! Stadig på vei til noe nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...