Trappetrollet...1pp Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Da er jeg tilbake her som prøver etter en SA i slutten av juni. I mellomtiden har jeg giftet meg og vært på ferie, så nå føler jeg meg klar til å prøve igjen:) Har bestemt oss for at dette skal være en hemmelighet mellom meg og min mann denne gangen:) sist visste alle at vi prøvde nemlig... Håper det klaffer for alle sammen her inne snart og at vi sitter her med en spire snart alle sammen:) Lykke til jenter:) klem
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer med giftemål Godt dere har fått ladet batteriene og er klar for en ny omgang i høyet Masse lykke til, og håper at en sterk liten spire sitter snarest
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Lykke til :=) Og gratulerer med giftemålet! Klem DollyD
anesam Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Velkommen tilbake, og gratulerer som gift! :-) Hadde selv en SA 20. juni, fikk tilbake mensen på lørdag, og er klar for ny baby så snart tanta forsvinner! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå