Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 ...slimproppen som har gått? Gikk på et av mine faste do-besøk i morges, og da var det en del slim (som snørr..) på papiret. Er dette den berømte slimproppen..? Termin om 2 dager.
aanonym Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jepp, det den! Desverre sier det lite om når fødselen starter. Du kan forvente mer av det slaget i dagene fremover, for slimproduksjonen fortsetter... Men fødselen KAN selvsagt starte snart... Lykke til!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Takk! Håper iallefall at noe er i ferd med å skje
Duracellgirl*prøver* Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Min har gått 2 ganger allerede... for noen uker siden gikk den for første gang.. tipper det har bygget seg opp enda en ny propp nå.. har 10 dager til termin. ja kan komme en god del slim de neste dagene... virket som om "høna" var forkjøla i noen dager når jeg tørket meg.. hehe.
Yoggy ; ) Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Førkjøla høna... Ha ha ha....det var kul....
Kaffelatte Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 De sier at det ofte tar kortere tid fra proppen går til man føder hos en flergangsfødende enn hos en førstegangs. Så hvis du har født før trenger det ikke ta så lang tid. Dette er sikkert like individuellt som alt annet, men jeg leste det ihvertfall i en svangerskapsbok, lurer på om det var Barn i Magen fra A til Å av jordmor Siri.;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå