Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 lurer jeg ikke på noe som helst Jojo - seff hva slags stellebord skal jeg kjøpe? hva skal jeg ha i bagen (når skal jeg pakke den)? føder jeg til termin (har jeg 5 eller flere/færre uker igjen)? er det virkelig MULIG å glemme ultralydtimen (jeg skulle ha hatt på fredag)? blir jenta virkelig ei jente (har jo gjort klar jenteklær fra forrige snuppe) er det normalt at det sparker så mye - hele tiden? ADHD barn?? får jeg barnehageplass der jeg helst vil - til eldstejenta mi? går jeg opp i lønn? blir vi noensinne ferdig med å pusse opp hjemme? skal jeg bli interessert i sex igjen? får jeg internett hjemme i dag eller klarer ikke VENTELO å fikse signalproblemet? men dette er jo ting dere ikke kan svare på! ...elller.... Ha en suuuuuuper dag i sommernorge
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Du skal ha det dyreste stelleborde du kan finne...ut å lete. Du trenger ikke bag, ta bare en brødpose med tannbørste og tannkrem..er det vits i å stelle seg mer? Julenissen sa at du må nok vente i 2 mnd til....før GUTTEN kommer. Du har fått alzheimer-gravidsyndromet så du vil ikke huske noen ul-timer fremmover. Klart babyn er aktiv...har ikke ADHD, bare liker å plage mor litt. Du får barnehageplass i nabobyen...men kan bytte plass til den du har søkt i 1 mnd senere. Du får lønnsfohøyelse, men de setter deg også opp i skatt så egentlig taper du på forhøyelsen. Rommet blir ferdig imorgen kveld, mannen din har fått mange venner til å hjelpe dere. Sexlivet blir som det alltid har vært tidligere...du blir på topp igjen. Ventelo vet ikke hva de gjør, så dere må bytte selskap. Ha en fortsatt fin dag ;o)
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2007 Hei kykling Går det bra? Misunnelig på Thia (jeg er tung og litt lei)
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Alt bra;) va på familietur i lillehammer i helga, så litt sliten
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2007 skjønner... moro med tur da Vi pusser opp og pusser opp og får mindre og mindre plass... det er såååååååå rart...
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juli 2007 Håper jeg blir ferdig før bebbis kommer da vil jeg bare slappe av
Fabelaktiv Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. juli 2007 takk takk men nå må jeg lunche litt.. sterkere tilbake om litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå