Gå til innhold

Trenger litt hjelp her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet inn på skole. Gikk på skole før jeg fikk babyen min. Men jeg er jo hjemme et år til, kan jeg ha med baby på skolen eller kan jeg søke fødselsstipend og ta ut permisjon på den nye skolen min?

+Jeg vil gjerne jobbe litt om kvelden, når pappa kommer hjem, kanskje 1-2 ganger i uken som nattevakt for å spe på inntekten min litt? Vil gjerne jobbe med eldre eller noe i den duren, er ganske flink som omsorgsperson.. Går på rehabliteringspenger. Kan jeg søke via nav eller vil det gå utover støtten min? vet jeg kan jobbe litt med minstestønadn jeg har nå. Er det noe sted som vil ta i mot en mamma som bare kan jobbe to kvelder/netter i mnd?

Takk for seriøse svar.

Vil noen legge dette ut på skravlesiden for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill legg det ut for meg da.. hvis dere ikke svarer selv så i alle fall legg det ut.. det er litt viktig for meg... :(

Skrevet

Du kan jobbe når du går på rehab. Men du må avtale det med NAV først slik at du bare leverer lønnslipp også blir du trukket i forhold til timene du jobber. Jeg har fått til en slik ordning med nav. Totalt sett vil du nok tjene på det for rehab er ikke stort omgjort i timelønn.

Kontakt kommunnen og hør om de trenger assistenter til å jobbe natt på syke eller aldershjem. Det pleier å være behov rundt om.

Tror neppe du kan ha med baby på skolen.

Vet ikke om du kan ta permisjon og søke f.stipend.

Skrevet

Jeg er så trist nå om jeg ikke kan ha med babyen på skolen eller noe sånt kan ordnes.. Det er vanskelig å komme inn på det jeg har kommet inn på :-( Søkte før jeg ble gravid tilogmed!

Kan noen vær så snill legge ut på skravlesiden for meg?!?!

Skrevet

Legg det ut selv da.

Personlig er jeg ikke begeistret for hverken mas eller komandering, og blir som regel handlingslammet når noen forlanger at jeg skal gjøre noe som helst.

Ellers sier ren fornuft at du bør heller ta kontakt med lærestedet du hadde tenkt å ta utdanning på og NAV som du får penger av. Sansynligheten for at disse institusjonene kan gi deg mer relevant informasjon enn skravlesiden, er overhengende store.

Skrevet

Kan du ikke bare legge det ut selv da?

Er vel ikke noe pinlig med dette innlegget....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...