Mini nr 2 i mars Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Lurte på om vi skulle skrevet en liste med dem som er høstprøvere og som allerede har eller snart skal rusle inn på "Bli gravid". Hva tenker dere om det? LItt gøy å se hvem og hvor mange vi er =) Det er iallefall meg: Baby?Jatakk!
Lotta med novembergutt Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 og meg:) (Som har skiftet nick fra nathalie) Men kan hende vil blir å vente til oktober/november... Men hopper nok sammen med dere inn på "bli gravid" Baby?Jatakk! Linde81
Høstspire 2011 Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Her holder jeg også til=) Baby?Jatakk! Linde81 Sommerspire08
JulieF*Victoria* Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Og her kommer jeg! BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF =)
2008 og 2012 Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse
*_A_* Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_*
Hemmeligheten Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Vi har første PP i oktober:)
bebisdrøm Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm Inte lång tid kvar nu! =)
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamman til Antonio Gleder meg masse til Oktober:o)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamman til Antonio Volcano Gleder meg masse!!
Høstspire 2011 Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Så koselig=) Vi begynner å bli en del nå=) Må bare fortelle dere at jeg og sambo var på babybutikk i dag og så på seng, vogn, bilsete, vippestol o.l.=) Han begynner å forberede seg skikkelig=) Åh, som jeg gleder meg! Kjempekjekt å ha dere å glede seg sammen med=)
Mini nr 2 i mars Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2007 Ja, artig å se hvor mange vi er! Savner noen navn, men er allerede flere enn jeg hadde trodd!! Så gøy at samboeren din vil bli med å se på sånne ting da! Min er ikke helt der ennå...men det kommer nok nå graviditetstesten lyser positiv =) Gleder meg villt jeg og! Er spent på om jeg får mensen nå eller ikke...hm...hadde ikke sagt neitakk til en positiv test, selv om vi egentlig ikke bør bli gravide før september/oktober. Forresten, sier dere "vi er gravide" og dere selv og partneren??!!!
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamman til Antonio Volcano kristka Tror jeg kan skrive meg på denne listen også Sambo er positiv for høstprøving foreløpig hvertfall.. Jippi!! Blir spennende å følge med på hverandre på "bli gravid" fremover.
2 nøster Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamman til Antonio Volcano kristka Angua Jadda, pratet med samoer i dag, og vi ble enige om at vi starter denne mnd, istedenfor i sept/oktober... Er jo egentlig ingen god grunn til å vente så mye lenger..hehe...Så da stikker jeg herifra og inn på "Bli Gravid" Er det en egen skravle tråd for jentene herifra eller?? Heter den noe spesielt?? Lykke til da,jenter!!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 Jeg også blir med! Starter prøvingen i sept/okt. BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamman til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd (jeg tror iallefall det, jeg er jo bare "snart klar" enda *ler*
MoNaLiZa Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Er skikkelig klar for å begynne å prøve! Kunne egentlig tenkt å begynne igår! Men skal i en del selskap i august, så fornuften sier oss at vi må vente til siste uka i august. Gleder oss!! :-)
Shauri Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Håper å kunne begynne prøvingen i løpet av høsten jeg også ja
ventejenta Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Ventejenta Vi har tjuvstartet og har begynt prøvingen to mnd før tida!
Hera83 Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Ventejenta Mali83 Hiver meg på her jeg også!
Crême Skrevet 13. august 2007 #22 Skrevet 13. august 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Ventejenta Mali83 Mammateto Eller var det sånn det skulle gjøres
lykkelig-mamma Skrevet 14. august 2007 #23 Skrevet 14. august 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Ventejenta Mali83 Mammateto Snartprøve Jeg hiver megmed dere både her og på bli gravid Går bare å venter påå kunne starte å prøve har bestilt lege time til å fjerne p - stav 1 oktober. Da braker det løst! Lykke til alle sammen, gledermeg til å følge med dere alle:)
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 15. august 2007 #24 Skrevet 15. august 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Ventejenta Mali83 Mammateto Snartprøve Pennylane
Venter på 3_de spire Skrevet 17. august 2007 #25 Skrevet 17. august 2007 BabyJatakk! Linde81 Sommerspire08 JulieF SeaHorse *_A_* TauZa Bebisdrøm mamm an til Antonio Volcano kristka Angua Snartprøvere Skrekkblanda fryd MoNaLiZa Shauri Ventejenta Mali83 Mammateto Snartprøve Pennylane Venter på 3_de spire Henger meg på her, skal ta ut spiralen 10.september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå