Gå til innhold

Liste over høstprøverne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om vi skulle skrevet en liste med dem som er høstprøvere og som allerede har eller snart skal rusle inn på "Bli gravid". Hva tenker dere om det? LItt gøy å se hvem og hvor mange vi er =)

 

Det er iallefall meg: Baby?Jatakk!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og meg:)

(Som har skiftet nick fra nathalie)

 

Men kan hende vil blir å vente til oktober/november... Men hopper nok sammen med dere inn på "bli gravid"

 

Baby?Jatakk!

Linde81

Skrevet

Her holder jeg også til=)

 

Baby?Jatakk!

Linde81

Sommerspire08

Skrevet

Og her kommer jeg!

 

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

 

=)

 

 

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

 

Vi har første PP i oktober:)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

 

Inte lång tid kvar nu! =)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamman til Antonio

 

 

 

Gleder meg masse til Oktober:o)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamman til Antonio

Volcano

 

Gleder meg masse!!

Skrevet

Så koselig=) Vi begynner å bli en del nå=)

 

Må bare fortelle dere at jeg og sambo var på babybutikk i dag og så på seng, vogn, bilsete, vippestol o.l.=) Han begynner å forberede seg skikkelig=) Åh, som jeg gleder meg! Kjempekjekt å ha dere å glede seg sammen med=)

Skrevet

Ja, artig å se hvor mange vi er! Savner noen navn, men er allerede flere enn jeg hadde trodd!!

 

Så gøy at samboeren din vil bli med å se på sånne ting da! Min er ikke helt der ennå...men det kommer nok nå graviditetstesten lyser positiv =)

 

Gleder meg villt jeg og! Er spent på om jeg får mensen nå eller ikke...hm...hadde ikke sagt neitakk til en positiv test, selv om vi egentlig ikke bør bli gravide før september/oktober. Forresten, sier dere "vi er gravide" og dere selv og partneren??!!!

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamman til Antonio

Volcano

kristka

 

 

 

Tror jeg kan skrive meg på denne listen også :) Sambo er positiv for høstprøving foreløpig hvertfall.. :) Jippi!! Blir spennende å følge med på hverandre på "bli gravid" fremover.

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamman til Antonio

Volcano

kristka

Angua

 

Jadda, pratet med samoer i dag, og vi ble enige om at vi starter denne mnd, istedenfor i sept/oktober... Er jo egentlig ingen god grunn til å vente så mye lenger..hehe...Så da stikker jeg herifra og inn på "Bli Gravid" Er det en egen skravle tråd for jentene herifra eller??

Heter den noe spesielt??

Lykke til da,jenter!!

Skrevet

Jeg også blir med! Starter prøvingen i sept/okt. :)

 

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamman til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

 

 

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd (jeg tror iallefall det, jeg er jo bare "snart klar" enda *ler*

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

 

Er skikkelig klar for å begynne å prøve! Kunne egentlig tenkt å begynne igår! ;) Men skal i en del selskap i august, så fornuften sier oss at vi må vente til siste uka i august. Gleder oss!! :-)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

 

Håper å kunne begynne prøvingen i løpet av høsten jeg også ja :)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

Ventejenta

 

Vi har tjuvstartet og har begynt prøvingen to mnd før tida!

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

Ventejenta

Mali83

 

Hiver meg på her jeg også! :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

Ventejenta

Mali83

Mammateto

 

Eller var det sånn det skulle gjøres :)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

Ventejenta

Mali83

Mammateto

Snartprøve

 

Jeg hiver megmed dere både her og på bli gravid :) Går bare å venter påå kunne starte å prøve :) har bestilt lege time til å fjerne p - stav 1 oktober. Da braker det løst! Lykke til alle sammen, gledermeg til å følge med dere alle:)

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

Ventejenta

Mali83

Mammateto

Snartprøve

Pennylane

Skrevet

BabyJatakk!

Linde81

Sommerspire08

JulieF

SeaHorse

*_A_*

TauZa

Bebisdrøm

mamm an til Antonio

Volcano

kristka

Angua

Snartprøvere

Skrekkblanda fryd

MoNaLiZa

Shauri

Ventejenta

Mali83

Mammateto

Snartprøve

Pennylane

Venter på 3_de spire

 

Henger meg på her, skal ta ut spiralen 10.september

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...