Gå til innhold

Er så kvalm!! Flere som har det sånn de siste ukene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det farlig for babyen at jeg ikke får spist noe særlig?

Tror ikke det er tegn på noe fødsel for jeg har hatt det sånn noen uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg har hat det sånn noen uker nå, har har termin i dag og er små kvalm hele tiden, men jeg har kastet opp hele svangerskapet fra dag 1 men var i en god periode og så kom det tilbake for noen uker siden

Skrevet

Hej

Med 16 dagar till termin går jag oxo runt og er småkvalm...Jag små spiser mestaparten av dagen..frukt og yoghurt er nam nam..kylskåpskall mat ska det vara!!

Skrevet

Jeg har også begynt å bli kvalm spes. på morgenen og kvelden...Jeg som trodde at jeg var ferdig med det for lengst..Hmmm....men NEI da noe skal det jo være hele veien..

Skrevet

Jeg går også rundt og er småuggen hele tiden. Har vært det siden fredag, er nå 39 + 0. Skal til lege imorgen, bare for å sjekke at alt er i orden. Har fått beskjed om at mange har det sånn. Kroppen begynner å bli sliten.

Skrevet

Mange får tilbake kvalmen på slutten av svangerskapet dessverre.

Skrevet

Uff jeg har hatt det sånn stort sett hele svangerskapet, bortsett fra i måned 5 og 6... Da var formen god, men kvalmen kom tilbake i måned 7 og jeg sliter fortsatt med den :( Nå er det 20 dager til termin- forhåpentligvis ikke mer enn 20 dager til med kvalme...Yeah :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...