Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i 12. uke og kjenner ingenting....

Litt bekymret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ikke stort til den før jeg var i uke 14,tror jeg.... Om du er førstegangs er det ikke unormalt å ikke kjenne noe til livmorkanten i uke 12.

Skrevet

Da er det nok ikke så rart. Syntes selv det var vanskelig å kjenne eksagt hva som var livmorkanten også,sånn for å gjøre det enda vanskeligere. Den kommer nok frem iløpet av de nærmeste par ukene,skal du se:-)

Skrevet

er 13 uker jeg, kjenner ikke livmoren selv enda! men lege kjente den godt i uke 12. er førstegangs jeg også:)

Skrevet

Takk for svar!

Skal til lege i dag da, så da får jeg høre med han. Skal til privat lege, så jeg regner med at han gir meg valuta for pengene. Skal ikke før kl. 17.30 da, og tålmodigheten min er litk 0. hehe! Veldig spent

Skrevet

Jeg er i uke 15 og kjenner ingenting.....

De sier det skal være lettere å kjenne når man ligger ned, men da forsvinner magen helt. Håper alt er i orden likevel....

Skrevet

Det er vanskelig å vite hva man skal kjenne etter.

Men ved orgasme stivner livmoren helt og blir som en hard 'ball'. Tror orgasme genererer en kynner eller noe sånt.

Da kan du i hvertfall kjenne kjempegodt hvor livmoren er hen.

Skrevet

Jeg kjente den plutselig i forrige uke, var da akkurat 12 uker.

Det var etter sex, for som Reidis skriver, blir livmoren hard etter orgasme.

Kjennes akkurat ut som en liten ball!

Plutselig kjenner du den, husk at vi alle er forskjellige:-)

Skrevet

Rundt 12 uker... =) Men magen min også blir borte når jeg ligger på ryggen. Kjenner den best om kvelden, og da synes kulemagen også... ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...