pusejenta Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hei på deg. Jeg lurer på hvordan det går med matinga? Her går det litt opp og ned.. Synes hun spiser lite, og hun legger dårlig på seg også.. Men det skal nevnes at hun har begynt å krype de siste to ukene, og er veldig aktiv.. Det har jo også litt å si. Da jeg var på helsestasjon og veide forrige uke, så hadde hun bare gått opp 10gram på to uker.. Det var en mamma som blei litt frustrert da ja.. Har sendt ut et innlegg til deg her tidligere, men like etter at jeg sendte det, så streika internetten vår.. Men nå er jeg på nett igjen Hilsen
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hei du! Joda, her går det litt opp og ned, men har bedret seg en del. Spiser stort sett grøt eller brødskiver nå. Har funnet flere slag pålegg hun liker. OGså har vi vært på ferie med en toåring som har gitt henne litt konkurranse. Det hjalp mye. Han ville nemlig bare ha hennes mat:p Hehe... Veide henne før jeg reiste på ferie og hun har bare lagt på seg 400 gram siden forrige kontroll. Litt lite synes jeg men føler fremdeles kurven så da er det vel greit. Og hun har ikke blitt noe lengre heller... 10 gram var lite:( Har kommet over noen fine nye oppskrifter da, vil du ha noen? Hvis du vil så skal jeg skrive dem skikkelig, nå har jeg bare sånn "en dæsj av det..."
pusejenta Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 Så bra at det går bedre med dere!! Snuppa har fått to tenner nå, så vi er igang med å introdusere brødskiver her også. Foreløpig så skjønner hun ikke så mye av det, spytter de ut, og brekker seg litt av konsistensen.. Men i går fikk hun i seg to små biter da.. Så det går fremover. Kan tro det var litt stas med 2 åringen som ga henne litt konkurranse. 400gram var jo bra da! Og så lenge hun følger kurven så er det jo greit. Her har kurven flatet ut, og jeg må på veiing ca hver 2.uke. Egentlig så er jeg ikke så veldig bekymra om dagen nå. Hun er blid og fornøyd, og får 4 måltider + pupp på kveld, natt og tidlig morgen. De siste dagene har hun faktisk vilt ha pupp en til to ganger på dagen også. (Utenom måltidene). Så jenta får i seg næring.. Det er bare det at hun kunne spist litt mer til måltidene.. JA! Jeg vil gjerne ha noen oppskrifter av deg om jeg kan!! Hadde vært helt supert. Sender du dem på "personlig melding" eller her?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 "din side" fungerer ikke så jeg får ikke sendt på pm, men kan legge de ut med navnet ditt som overskrift i kveld:) Akkurat nå har jeg besøk av "vaskekjerringa" så jeg er litt frem og tilbake:) Det er jo veldig vanlig at kurven flater ut litt nå da, heldigvis. ellers ville jeg vært litt nervøs;) Oppskrifter kommer etterpå
pusejenta Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2007 SUPERT!!! Takk skal du ha dinbaby- sida har vært nede en stund her hos meg i dag.. Hos deg også? Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå