Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at du er våken......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellu babe!

Åssen kan du vite det a?

Driver å maler kjøkken jeg serru (jævlig kjedelig)! Du gjør da?

Skrevet

fordi jeg så deg suse rundt inne på skravle! (har øyne i nakken,jeg!)

Male kjøkken er jo fryktelig stas:-( Skal til med å pelle vekk maskeringsteipen i spisestua,fikk malt ferdig der igår!

Skrevet

Å faen... kanke lure Frk. detektiv nei!

Nei vettu at jeg hater å male!!! Er du flink eller?

Så deilig da! Åssen farge malte dere i?

Skrevet

Jepp,jeg er listende ullteppe i egen person! ;-p

Er ikke spes flink å male,blir så fort lei.... Men er deilig å bli ferdig da,så man må jo bare klatte på! det verste er all teipinga og avtaging av lister og stikkontakter og sånn,selve malinga går igrunnen fort!

Har malt den paneldakte delen(ene sida av spisestua) i bondebrunt(tror jeg),og resten har vi bare fresha opp hvitfargen på. Har enda tv-delen av stua igjen,den trenger nytt strøk med hvitt pga alle spikerhull o.l....

Hva gjør dere med kjøkkenet da? Bare maler,eller er det full oppussing? Farger?

Skrevet

He he, synes jeg ser det !

Å da er vi to! Jeg synes beg. er ganske morsom, så detter jeg sammen med en gang jeg har satt av på første strøket hehe!

Maskering kan du bare drite i, det nekter jeg ! Bruker da kvinnelisten min å sier: kjære atte jeg tror ikke jeg klarer jeg? Du er jo så mye flinkere enn meg vettu ;-) Å han er like dum hvergang, oki, skal gjøre det jeg !

Det hørtes jo fint ut! Vi bare maler oppå tapeten, cuppucino farge :-) Gidder ikke ta det så nøye, for jeg VIL ha nytt kjøkken om noen år!

Skrevet

Haha,det har jeg prøvd,men har gjennomskuer meg alltid,og sier bare at "da må jeg holde på helt til jeg får det til!" Grrrrr!

Cappuchino hørtes flott ut på kjøkkenet! Savner også nytt kjøkken,men vi bytter ikke ut her,venter til vi skal bygge nytt hus et anna sted,dette er bare "treningshuset" vårt,så bare finpusser på det verste og sånne småting som irriterer,men ikke koster så mye.

Skrevet

Oki, jeg forstår! Men du skjønner det at jeg er sammen md ett petimeter! Å blir det gjort litt feil så blir han smågal.. derfor er det best å gjøre det selv hehe!

Treningshus du liksom hehe!

Har du vært på IKEA? Der kan du vel få kjøpt nye skapdører til kjøkkenet uten å bli urinert, eh jeg mener ruinert!

Skrevet

He-he,er jo gullhuset hans da,han skulle jo bli gammel og dø der,var det ikke det han sa?

Her er vi egentlog nøye,men når forrige eier har gjort håpløst grunnarbeid,så må ting enten rives,eller skademinimeres. vi har valgt det siste,siden vi IKKE skal daue her! Kjedelig å klatte på andres arbeid,så drømmer om å bygge nytt,etter egne tegninger! (de laga vi på seilturen. Hadde jo tidvis slikt å gjøre ute på atlanteren,vettu!)

IKEA styrer vi unna,av frykt for å bli urinert på,ha-ha! Men de har fine kjøkken da! Bauhaus har faktisk også veldig fine kjøkken,og bad! Æsj,kan holde ut 5 år med detta kjøkkenet,det er helt okei,ganske nøytralt,bare ikke så veldig moderne...

Skrevet

Ja der sa du det! Han elsker huset sitt! Men han var like nøye før han kjøpte hus!

Æsj, det er så kjipt når folk har gjort drittarbeid!!!!!! Å man må bruke masse penger, tid og /eller engergi for å få det bra igjen!

Oi, så kos det hadde vært da! Eget tegnet hus og greier! Det vil jeg ha også!!! Kan jeg bo litt med dere kanskje? Jeg er reinslig, rolig og lett og ha i hus !

Ikea har jo billige kjøkken ihvertfall! Et vennepar av oss hadde kjøpt nytt nå, et drit lekkert! Kostet 240000! Å det er kjempe flott!

Er vel sånn her å, nøytralt , men ikke hyper moderne!

Må stikke på posten jeg nå :-) Kommer brått tilbake snuppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...