Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Da er pakken på vei i posten Håper gaven faller i smak. Klem fra din hemmelige venn!!
Linda og lille Oskar Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Tuuuusen takk for gaven!! Gaven min var jo kjemfin!! Må scrappe litt i kveld ja!! Å snille deg som sender med gave til Oskar også!! Ble jo rørt jeg, de var jo bare så søte!! Vi prøvde de med en gang, og Oskar var veldig fornøyd med de fine sløyfene;) De ble såklart pakket i munnen med en gang! Disse kommer nok godt med, for bærer han endel i sjal, og da blir han så fort kald på føttene sine! Så tusen takk igjen!!:)
tasah Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Koselig å høre at du likte det Har ikke greie på dette med scrapping, men tenkte at sånt stæsj kan sikkert brukes... Ville legge ved en liten gave til Oskar også, hyggelig at den også falt i smak og gøy å høre at de kommer til å bli brukt. Var ikke sikker på om de kanskje var litt små nemlig. I og med at jeg avslørte meg selv ganske grundig så er det vel ingen grunn til å være anonym Er som du har forstått ikke så veldig vant til å bruke anonymknappen, så kan da slikt skje, hehe...
Linda og lille Oskar Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Slikt stæsj blir brukt ja:) Så nå kan jeg lage noe fine sommer kort å sende;) De var akkurat passe, er ikke så fint sommervær, så da er det godt med noe som varmer på beina:) Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå