Gå til innhold

Linda og lille Oskar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er pakken på vei i posten :) Håper gaven faller i smak.

 

Klem fra din hemmelige venn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! :) Venter spent!:)

Klem!

Skrevet

Tuuuusen takk for gaven!! Gaven min var jo kjemfin!! Må scrappe litt i kveld ja!! Å snille deg som sender med gave til Oskar også!! Ble jo rørt jeg, de var jo bare så søte!!:) Vi prøvde de med en gang, og Oskar var veldig fornøyd med de fine sløyfene;) De ble såklart pakket i munnen med en gang!:) Disse kommer nok godt med, for bærer han endel i sjal, og da blir han så fort kald på føttene sine! Så tusen takk igjen!!:):)

Skrevet

Koselig å høre at du likte det :) Har ikke greie på dette med scrapping, men tenkte at sånt stæsj kan sikkert brukes... Ville legge ved en liten gave til Oskar også, hyggelig at den også falt i smak og gøy å høre at de kommer til å bli brukt. Var ikke sikker på om de kanskje var litt små nemlig.

 

I og med at jeg avslørte meg selv ganske grundig så er det vel ingen grunn til å være anonym ;) Er som du har forstått ikke så veldig vant til å bruke anonymknappen, så kan da slikt skje, hehe...

Skrevet

Slikt stæsj blir brukt ja:) Så nå kan jeg lage noe fine sommer kort å sende;)

De var akkurat passe, er ikke så fint sommervær, så da er det godt med noe som varmer på beina:)

Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...