Gå til innhold

kan noen se hit litt.. (fødsel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg våknet klokken 4.30 i natt og måtte bare stå opp. jeg klarte ikke ligge der lenger pga smerter i ryggen og i magen.

jeg gikk på do en tur, jeg tror slimproppen gikk da..

jeg ringte til føden i 8.30 tiden og ble ikke særlig klokere av den grunn.

hun sa første fase varte veldig lenge og de fleste pleide å bli veldig skuffa første gang de møtte opp fordi de ble sendt hjem igjen fordi det var for tidlig.

men at jeg gjerne kunne komme på en undersøkelse om jeg ville det..

jeg har tatt tiden mellom riene noen ganger og de fleste er mellom 2-5 min mellom hver gang.

smertene blir bare verre og verre syns jeg! klarer så vidt å sitte eller stå når det først starter.

det tar ca en halvtime å kjøre til sykehuset..

hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! synes du skal reise hvis du føler deg utrygg, bedre det en å være engstlig. Jeg har også vært oppe mange gange i natt med sterke mens lignende smerter i mage og rygg, og nå på morgenen kom der litt slim. Ikke lenge igjen første ul termin min er idag, så håper.Lykke til

Skrevet

Hei.

Jeg hadde reist til sykehuset hvis jeg var deg!

Lykke til!

Skrevet

Ville kjørt jeg. Var selv veldig usikker første gang, trodde det måtte være kynnere. Uregelmessig mellom og ulik lengde. Litt krafitg menssmerter. Ble IKKE borte under et varmt bad, så du kan prøve det om du ikke har gjort det. Maserier/kynnere blir vel svakere/kommer bort under et slik bad....

Likevel, VELDIG usikker på om det var fødsel, for jeg hadde ikke hatt kynnere eller noe annet tegn på modning eller nærtstående fødsel før denne morgenen.... Vi dro innover i to tiden, 3 cm+ i åpning, og i nitiden var vi foreldre :o) Og da hadde fødselen stoppet opp en gang pga av epiduralen!!!! Psyket meg veldig opp på at vi måtte reise hjem igjen, men som sykepleier/jordmor som tok telefonen sa, det er bedre å kommeinn en gang for mye :o)

Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar!

jeg har termin om 6 dager så det er kanskje på tide at det skjer litt.. hehe..

jeg tror jeg kler på meg og drar på en liten sjekk for å føle meg litt tryggere..

Skrevet

Enig med de andre, dra og få en sjekk!

Førstegangs får alltid høre at de skal vente og vente. Jeg var hjemme med rier i åtte timer før jeg ike orket mer. Hadde ikke med bagen inn engang, og var forberedt på å bli sendte hjem. Gjett om vi var overrasket da åpningen var 4 cm! Og etter det haglet riene, for å si det pent. Glad jeg ikke var hjemme da!

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Slimproppen gikk hos meg og + eg hadde små rier! Reiste til sjukehuset og hadde 4 cm opning!

Så kom deg til sjukehuset ;-)

(Var også førstegangs)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...