Gå til innhold

SAS har innført service igjen! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi tok morgenflyet forrige uke fikk vi både frokost og begge ungene fikk hver sin løvemat. :)

 

Synes det var deilig, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss!! ikke verst nei...

Skrevet

Så bra!:)

 

Vi skal ut og fly med SAS i dag, så jeg håper å oppleve litt av den samme servicen...;)

Skrevet

Ja, det fikk vi også da vi fløy til Oslo for noen mnd siden...men den var ikke noe god...skikkelig saggy, vått brød....æsj...og hadde dem virkelig innført service igjen, så hadde de servert mat på annet enn bare morgenflyene....

Skrevet

Hm, så kjdelig. For vi ble faktisk overrasket over maten - en god grov baguett med en type salalt og kjøttpålegg. Frisk juice og en dobbel "sjokoladebar" - sånn treningsbar.

 

Visste faktisk ikke at det kun gjaldt morgenflyene.

Skrevet

Skulle bare mangle:0)

 

De kjenner vel Norwegian puster dem i nakken, og må jp gjøre NOE...hehe...

 

Når det er sagt, så er det vel ikke kjempeservice når en vognpose koster 50 kr... :0/ Synes den prisen er drøy. Ikke for pengeboka, men av prinsipp!

Skrevet

Tror det er bare de flyene som går frem til kl 9 eller noe sånt...? Husker ikke helt, men det stod i det magasinet deres....vi fløy videre med SAS litt senere på dagen og fikk da ingenting...men fikk kjøpe....

Skrevet

alle flyginger før kl. 9 får frokost, ellers bare gratis kaffe og te. men barna får løvemat!

 

men forrige fredag reiste vi fra kristiansand til tromsø, og tro det eller ei, men de manglet bagasjen fra ALLE som reiste fra kristiansand!

 

men de rettet opp feilen (selv om han bak skranka ikke var særlig hyggelig) så kom bagasjen med eget bud hjem til adressen der vi var! og dette bare 4 timer senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...