Storebror & Lillesøster Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har hatt banan og elpe,men syntes det nettet blir så stygt spesielt av eple.... Hva har dere i,kan man gi all frukt/grønnsaker eller er det noe vi bør holde oss unna?
Libido- Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Da han fikk babyfeeder puttet vi i: Eple, pære, svisker, honningmelon, avocado, fersken og tomat. Er utrolig glad i tomat foresten =) Ja den blir fort stygg, men så lenge du vakser den er den jo ren. vi byttet veldig ofte nett, ca hver 3 uke. brukte den ganske mye. Du kan også putte i bær, men blir litt rennende. Prøv deg først frem med litt rød bær, for den kan gi utslett rundt munnen. Men er ikke noe farlig.
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 takk for svar,får prøve litt av det da,har vært redd at han ikke skal tåle noe,eller at jeg gir noe han ikke bør få...men da får vi prøve noe nytt i dag... Han elsker den og kan sitte lenge og kose seg med denne,er så moro og se på,det er en av de beste kjøpene jeg har gjort...
Libido- Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 ja de er geniale =) Det jeg vet du skal være forsiktig med er sitrusfrukter. Appelsin osv. Druer kan de også få vondt i magen av, men en kan jo prøve seg frem med små mengder. Det jeg har ramset opp over her, skal ikke gi noen reaksjon. men husk å gi en ny ting av gangen, da vet du hvertfall hva det e,r om han skulle bli løs i magen eller lignende.
Storebror & Lillesøster Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 ja,ha merket at han blir hard i magen av banan eller ikke hard akkurat,men at avføringen blir fastere,litt dumt for han eeeeeeeeeeelsker banan når de er godt modne...men skal gå og kjøpe noe frukt idag og prøve ut. Men en ting til,koker dere grønnsakene og noen av fruktene først?
mamma til en prinsesse Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Eple har jeg hørt at man bør koke først pga allergi
Libido- Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 eneste svisker, så de blir litt mykere. Ellers kan du gi alt som det er, også eple =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå