Gurine Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Har fortsatt bare litt rosa på papiret, men kjenner at TR kommer idag, etter 27 dager )c: Ble litt skuffa, selv om jeg ikke har hatt noen symptomer. Vi hadde sex hver dag i 9 dager, og vet vi hadde sex rundt eggløsning. Brukte "bikkje-stillingen", jeg kom først, lå hele natten uten å gå å do, men ble likevel ikke klaff. Har lest diverse oppskrifter om hvordan få det til, men husker ikke alt. Noen som har noen tips å komme med? Vi har to jenter fra før, så jeg vet vi kan.. Med hun siste fikk vi det til på tredje pp, og da tok vi "pause" fra prøvinga, og gjorde det bare en gang den mnd. Har hørt man bør ha sex bare annenhver dag. Kan det bli for lite sædceller hvis man blir for ivrig og gjør det hver dag? Mannen min fnyser når jeg nevner det da, ikke noe galt med kruttet vel (c;
katty Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Det stemmer det at det blir færre levende sædceller hvor oftere man har sex. Har dere prønd lenge? Mange pp? Ei venninne prøvde over et år. Til slutt gikk hun til en homopat som sate akupunktur, mnd etter satt spiren. Verdt å prøve det altså.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 sex annenhver dag fra tr sier farvel. det hadde vi å det klaffet 3 gang på 3 mnd:)
Gurine Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 Takk for svar. Er bare vår 3pp, så har ikke prøvd så lenge. Men hadde håpet den skulle sitte denne mnd. Får vi ikke til neste pp, så venter vi nok litt, for å slippe å få termin rundt bursdagen til vår eldste. Vi får forsøke å ikke være så ivrige denne pp, og forsøke med bare annenhver dag. Noen som har noen formening ang stilling, og om dama bør få orgasme først eller sist osv? Vi tenkte ikke på slikt når jeg ble gravid med de to jentene våre.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hei :=) Hører så mye forskjellig .. Jeg har hørt at jo oftere man har sex jo bedre svømmere blir sædcellene! Man trenger jo bare 1 skikkelig god svømmer da! :=)Tror det er veldig individuelt! Vi kjører på hver dag nå iallefall.. Har el rundt disse tider.. og IKM tirsdag 7.august ) Med "doggy style" kommer han jo lengre inn i deg.. og det skal jo være positivt ) Har også hørt at orgasme etter mannen gjør at man skyver sæden lenger inn .. ?! Lykke til, stoor klem DollyD
Gurine Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 Hvis vi prøver annenhver dag, bør vi starte rett etter tr, eller vente til dag 10. Og bør vi holde på hele mnd, eller stoppe etter el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå