Gå til innhold

Jeg er misunnelig på datteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hun er så pen, har så søte korketrekkere i håret og har sorte, tykke, lange øyevipper!

Fatter ikke hvor hun har det fra! Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg mistenkt sambo for å være utro, hehe;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet ditt vil nå alltid være pent i dine øyne...

Skrevet

Selvsagt vil hun det! Hva var det for en sur kommentar?

Skrevet

Var ingen sur kommentar... Du fatter ikke hvor hun har det fra... Og da sier jeg at vel, barnet ditt vil ALLTID være veldig pent i dine øyne (i de fleste tilfeller hvert fall...)

Men man vet jo ALDRI om jenta di er så pen i andres øyne...

Og nei, jeg har ikke sett henne så jeg hinter ikke til noe...

Skrevet

He, he. Samboeren din har helt sikkert vært utro. Høres jo sånn ut... he, he......

Snuppa her også er jo bare så søt. Og hun har det i hvert fall ikke etter meg. Hun har også lange øyevipper, men ellers litt lite hår enda... Søta mi :)

Skrevet

Jeg er ikke dum, selvsagt er hun pen i alle andres øyne også! Hahaha!

Neida, forventet ingen dype, seriøse svar på innlegget mitt da, mente bare at jeg ikke har krøller og fine øyevipper, og så måtte jeg skryte litt av datteren min.

Skrevet

ja dem rer søte med lange tykke vipper .. det har sønnen min på tre å ..... og lyst krøllete hår ... hihi var en gang noen som sa til meg jeg måtte klippe de vippene forde var så lange ..men vettu hva..klipper da ikke vipene på ungewr ..

Skrevet

Hehe sånn tenker jeg om snuppa også :) Hun har det ikke fra meg hvertfall, nydelige blonde krøller og stooore blå øyne, hun er jo prikk lik faren sin da, som også er verdens fineste hehe.. Men hvem skulle tro at jenteversonen av han skulle være like fin som gutteversonen :)

Skrevet

He he - sånn er det med Tobias også....han har riktignok lyse korketrekkere akkurat som jeg hadde da jeg var liten (og samboer), men de laaaaange mørke øyenvippene og det at han er verdens nydeligste unge har har nok bare etter pappaen sin, he he....jeg pleier å si at jeg bare har vært ovnen...han har ørene etter meg, resten etter pappaen sin:o) Er til og med så lik at da vi så på bilder fra da samboer var liten utbrøt Tobias at "der er Bias" og pekte på pappaen, he he;o) Håper snuppa i magen er like lik, jeg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...