Småbarnstreff Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 De fleste skriver at det var deilig med pressrier, og da kunne en endelig jobbe for å få ungen ut! Jeg klarte ikke røre meg under pressriene, og det kjentes ut som om kroppen min vrengte seg. Synes egentlig det var den verste delen av fødselen, og sa klart i fra om at de måtte skjære ungen ut. Blir spennende å se hvordan det blir under denne fødselen, skal prøve å nyte pressriene slik som dere andre!
Lita1 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Måtte glise litt da jeg leste innlegget ditt.Pressrier=deilig.....jeg vet ikke helt.Deilig og deilig....:)Det som er deilig er vel å vite at det som regel ikke er så lenge igjen da:) Men jeg må si at for min del synes jeg det var bedre med pressrie enn de smertene som var før de kom.Med nr.3 ventet jeg og ventet,men pressriene kom aldri.Følte meg litt snytt da:)Da var det bare å presse for egen maskin.Og nå når jeg venter nr 4 så må jeg si jeg håper pressriene kommer.Men det går jo greit uansett. Så deilig vet jeg ikke,men jeg skjønner hva folk mener når de sier det var deilig. Ønsker deg lykke til og håper du får en super fødsel:)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Nei det synes jeg ikke. I hvert fall ikke med første baby for da begynte jeg å presse alt for tidlig. Klarte ikke å la være, selv om alle andre rundt kjeftet å sa at jeg ikke slulle gjøre det. Ble veldig sliten av det.
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 syns pressriene var grusomme.. riene var til å holde ut men ikke pressriene:( gruer meg veldig til de,sa det samme som deg HI,få ungen ut,jordmora smila og sa at det var det ikke tid til,og etter en pressrie til skjønte jeg hvorfor,for da lå babyen plutselig på brystet mitt:) gleder meg til den biten da...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Deilig er de vel ikke akkurat, men syns det var godt å endelig kunne gjøre noe aktivt selv og vite at fødselen snart var over. Men jeg har vært heldig og fikk mine ut i løpet av 2-3 pressrier, kan tenke meg at det er j*vlig å holde på lenge med pressrier..
familien kaos- komplett Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 deilig nei! Hadde pressrier leeenge da, for han satt fast. Satt en lege mellom bena mine, klar med sugekoppen, "litt til, litt til... en gang til" pesa den kjærringa, til slutt bad jeg:"hjelp meg da!" Da fikk jeg lov til å presse litt selv om jeg ikke hadde pressri akkurat da, da klarte legen å si: "kjentes det bedre nå?" "Bedre, er du helt TETT eller!!!" ropte jeg til henne. Jeg slengte visst ut ett og annet før under fødselen også, men den kommentaren der husker jeg til og med selv, og synes det er litt flaut nå..
snehvit77 Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Nei fy f''''. Det var det værste med hele fødselen. Brukte nesten to timer på å presse han ut, og hadde det helt jævlig. Gruer meg til akkurat det denne gangen....
prøvekluten+3små Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 i forhold til åpningsriene,ja,da var pressriene deilige ja;o) men seff ont det og da;o)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 synes det var mye bedre å kunne jobbe med noe... men så er jo ikke en fødsel helt uten smerte heller da.!
varg veum Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 synes de har vært de værste veed begge fødslene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå