majea Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg fødte tvillinger 17.mai i år, så de er nå 2 mnd og 6 dager idag! Tiden flyr, men jeg storkoser meg som tvillingmamma! Det er hektisk til tider, men føler vi har litt mer rutiner på det meste nå! Jeg ammer og gir MME annenhvert måltid, får se hvor lenge jeg orker amming, det virker som at de ikke er helt fornøyd etterpå og at jeg likevel må spe på med MME...Men men, det viktigste er at de er fornøyde!! Jeg hadde en utrolig tøff fødsel, ble satt igang 16.mai på formiddagen og 17.mai kl 1648 og 1745 var begge ute, 1 time mellom de...Begge ble tatt med vakum, jeg mistet alt som var av rier og presset av ren vilje på slutten...Epiduralen ble skrudd av tidlig i håp om å få opp aktiviteten på riene,men det hjalp ikke...Så jeg hadde ingen bedøvelse når de drev å herjet med vakum...Den glapp nemlig 2 ganger før den satt på 3.forsøk på TV1...Det er det verste jeg har vært med på...Men men, det meste er vel glemt nå! Jeg fikk to herlige gutter, Ferdinand 2919 og 49 cm lang og Fabian 3100 og 50 cm lang...Store og fine! Jeg gikk til uke 38+4....Absolutt lenge nok! Håper jeg skal få tid til å være her litt hos dere, skal ihvertfall titte innom av og til!! Klem
Scorpion73 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer så mye, og velkommen hit! Det hørtes ut som en meget tøff fødsel, ja... Men det er jo utrolig hva en glemmer når en sitter med sine to små vidundere. :-) Anbefaler deg forøvrig å gå inn på Dobbel Glede. Der er det mye mere aktivitet enn på disse sidene!
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer med gutta. Hyggelig med litt fler her inne men, det er ganske stille her..
_svana_ Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer! Anbefaler også Dobbelt Glede forøvrig :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå