akt80 & Sara Emilie Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 min mor skulle komme opp til oss i dag, ta et fly klokken 0845 fra stavanger. Fikk melding i natt om at hun gledet seg så til å se Sara, hele 8 dager siden sist hun såg hun hehe. Nå ringte hun for 10 min siden, hadde forsovet seg, satt å grein for hun fikk ikkje se hun før i morgen for hun sover når hun har komt seg opp her i kveld hehe.. skal ikkje være lett å være bestemor! søte mammaen min!
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Hehe.. Skal se hun står utenfor døra til Sara Emilie i morgen tidlig å tripper..
Tommage♀♂ Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Er ikke det litt rart med bestemødre? Mamma også, er helt vill! Går det 1 dag uten at hun ser barna ringer hun tidlig neste dag og ber om å få låne dem, eller at vi kommer nedom, og så gjør hun et stort nummer ut av at hun ikke har sett dem på en dag! Og det er jammen ikke ofte hun ikke ser dem hver dag... Blir nesten litt matt til tider=p Blir koselig å få besøk av mammaen din da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå