Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Er 5 dager over og vil det skal skje nå.Har prøvd alt.Er ikke moden..Hvertfall ikke på Torsdag da jeg hva på kontroll.Er så hjelpesløs..vet jo at den kommer når den er klar..men den er klar den bare ligger å gjør seg feit og stor.har fått veldig vondt i beinet til pjeska..noen kynnere litt oftere,men ikke det store..jeg blir ikke å få før jeg blir satt igang sikkert..vil ikke bli satt igang...hørt det er verre...åå hva skal jeg gjøre får å få denne klumpen ut snart.!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 drikk 6 spise-skjeier med lakserolje og gå en tur på ca en time rett etter det. ikke spis noe ca en time før og 3 timer etter du har puttet i deg lakseroljen. hold deg i aktivitet hvis det skal ha noe virkning. det er faktisk råd jeg har fått av legen, men han sa at effekten minsker hvis en spiser innenfor tidsrommet og at en må holde seg i aktivitet. (trenget ikke være så voldsomt til aktivitet,men ikke sitt/ligg i ro) hvis du må ha noe så drikk helst vann.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Men da får du jo sannsynlig en styrtfødsel...det vil jeg ikke ha....=(
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Lakserolje kan ende i styrtfødsel har jeg lest. Men det funker visstnok. Jeg ville aldri prøvd det.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 jeg gjorde det med min første, og skal gjøre det igjen i dag...gikk fint sist gang, og har venninder som har gjort det og de har ikke hatt styrtfødsler de heller. hvordan kan en vite at det er lakseroljen som gir en styrtfødsel og at det ikke ender slik uansett?? det er jo selvfølgelig hver enkelts valg,ville bare dele... og lakseroljen er mildere nå som de har fjernet det ene stoffet som var i den...
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 skal på kontroll imorgen..skal da høre med jordmor om jeg kan ta det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå