Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Og prøver da å finne den "rette" glasuren. Og det er IKKE enkelt. De gangene vi har laget kake, er den selvsagt god. Men den er ikke sånn han fikk i barnehagen..ler!Vel, han vil nemlig ha sånn glasur de har på barnehage sjokoladekakene.. Hva han legger i dette, er litt vanskelig. Han sier at den ikke er laget av mørk sjokolade, samtidig som den er litt "fluffy".Noen der ute som har lignende glasur oppskrift og vil dele den med meg?
Snusmusa Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 vi fikk ofte krem som ikke det var smeltet smør og sjokolade i ..kanskje det er denne? kakaopulver 2-3 ss. avhengi av hvor mye smak du vil ha melis 1/2 pk. smør ca.175 gr. MYKT smør, ikke smelte. litt vaniljesukker. Visp alt sammen og bre over kaken Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå