Gå til innhold

Samboeren min vil ha sjokoladekake!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og prøver da å finne den "rette" glasuren. Og det er IKKE enkelt. De gangene vi har laget kake, er den selvsagt god. Men den er ikke sånn han fikk i barnehagen..ler!Vel, han vil nemlig ha sånn glasur de har på barnehage sjokoladekakene.. Hva han legger i dette, er litt vanskelig. Han sier at den ikke er laget av mørk sjokolade, samtidig som den er litt "fluffy".Noen der ute som har lignende glasur oppskrift og vil dele den med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk ofte krem som ikke det var smeltet smør og sjokolade i ..kanskje det er denne?

 

kakaopulver 2-3 ss. avhengi av hvor mye smak du vil ha

melis 1/2 pk.

smør ca.175 gr. MYKT smør, ikke smelte.

litt vaniljesukker.

 

Visp alt sammen og bre over kaken :)

 

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...