Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 plager meg at jeg aldri har hatt orgasme:( fikk alle dere andre det til så snart dere begynte å ha sex?? vist ikke, hvor gamle var dere da dere fikk det til? blir veldig takknemlig for svar..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 For meg ble det lettere å få det til etter at jeg fikk barn. Tror det er noe med at man blir mer fortrolig med kroppen sin og får litt mer selvtillit kanskje?? Det tok ihvertfall LANG tid etter at jeg begynte å ha sex før jeg klarte å få orgasme sammen med partneren min. Du kan jo "forske" litt på egen hånd og så forsøke å ta det videre med partneren din?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Jeg fikk min første orgasme 10 år etter jeg begynte å ha sex! Trodde jeg hadde vært i nærheten med mine partnere, men hadde aldri klart det helt. Jeg visste vel ikke helt hvordan det skulle gjøres, og har aldri "holdt ut" til jeg har klart det før. (Med å gjøre det selv, altså. Derfor har jeg aldri prøvd å gjøre det selv heller). Men så fikk jeg en liten vibrator av kjæresten min som jeg prøvde i smug. Etter en del prøviginger, fikk jeg det plutselig til! Da skjønte jeg også hvor jeg måtte stimuleres for å få det til. For meg funket det å prøve på egenhånd, du må slappe av og tørre å "komme". Jeg masserer litt på siden eller på undersiden av klitoris, trenger ikke gjøre det så fort eller hardt, men ikke gi opp om det tar litt tid. Ta på litt glidemiddel eller fukt fra skjeden slik at det ikke blir tørt og sårt. Etter tips fra noen her inne har jeg også prøvd med dusjstråla. "Sikt" på klitoris og dusj på til du kommer. Håper dette kan hjelpe litt. Lykke til.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 De aller aller fleste får sin første orgasme på egenhånd så hvis du vil lære deg dette må du nok prøve ut selv litt =) Viktig viktig: ikke begynn å klå der nede og vent på at det skal bli godt - det er dømt til å mislykkes. les heller noen erotiske historier, se en film eller fantaser . ikke begynn å ta på før du er skikkelig kåt ! invester gjerne i en vibrator som du bruker utenpå , på klitoris. gjør det til en lek å få orgasme! når du vet hvordan du selv kan gi deg en orgasme er det på tide å lære opp mannfolket =) og husk - det er ingen skam å ikke få orgasme under penetreringen - er ikke så mange som får dette til!!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hei Sauen, Det var meg som svarte over deg. Jeg har ikke fått orgasme under penetrering, det kan også være det hun etterlyste? Har du noen gode råd for hvordan vi kan få til dette?
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Anonym : jeg er en av de heldige som klarer dette med orgasme under penetrering da, men det har tatt tid å finne ut hvordan jeg skal klare det... for meg (og mange andre jeg har hørt om) er det vanskelig å få orgasme under penetrering uten å ha fått en klitorisorgasme gjennom onani eller helst munnsex først. for meg funker det best hvis han kommer inni meg bakfra rett etter at jeg har fått munnsexorgasme. for å kunne få en vaginal orgasme må mannen treffe g-punktet, og det ligger på fremsiden av skjeden, mot magen. man må derfor finne stillinger som presser penis inn mot fremsiden. stillinger som funker bra for dette er f.eks bakfra, eller når du sitter oppå han og lener deg bakover , slik at penishodet ikke går rett innover, men stimulerer skjedeveggene... Håper dette hjalp litt! Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 tusen takk for at du deler av dine erfaringer, Sauen. Skal prøves, så håper jeg også at jeg er heldig og klarer å oppnå vaginal orgasme!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 bare hyggelig, må da dele litt med mine medsøstre =) er bare kjekt hvis jeg kan hjelpe... lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Jeg oppnådde vel "orgasme" selv fra 4. klasse tenker jeg oppdaget at det å ligge å gni meg på en pute gav meg en fantastisk følelse og gledet meg til sex etter hvert, var 1 da jeg debuterte og det tok ikke så mange gangene før jeg klarte å få orgasme, jeg kommer veldig lett, men nå når magen begynner å bli stor og livmora like dan hender det at jeg gnir meg på puta mens han tar meg bakfra da kommer jeg garantert!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Jeg var 30 og tobarnsmor da jeg kom første gangen. Og det var etter at jeg begynte å onanere og ha nettsex (!). Tror ikke jeg hadde onanert siden tenårene. Gav vel egentlig opp da og bestemte meg for å ikke stresse med saken. Så plutselig en dag trodde jeg at jeg hold på å tisse på meg og fikk beskjed om å fortsette og jeg så gjorde............ Viste seg at jeg aldri hadde tort å gå over kneiken!! Det er deilig nå men ikke en slik eksplosjon der man ser stjerner og det er overjordisk deilig liksom, slik som man leser om. Sikkert noen som har bedre orgasmer enn meg da!! hehe!! Men jeg stimulerer bare clitoris, å fingre megself invendig gir meg ingenting....... Enig med å lese historier for å bli kåt og våt.....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er så enig så enig. Akkurat slik var det for meg også. Turte ikke komme over kneika, og derfor har jeg aldri hatt interessen av å onanere! Men jeg har virkelig fått det etter jeg kom. Og det med nettsex.. Jeg har ikke det, og hadde nok ikke turt det heller, men er mye mer åpen for erotikk og erotiske noveller, erotiske filmer osv. Å fingre meg selv gir meg absolutt ingenting heller!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 jeg fikk min 1 orgasme når jeg var 13 år... husker jeg kjøpte et blad, tror det var -mag- eller lignenede. "veien til orgasme"... gjorde det som sto der og endte med orgasme:) Er veldig glad for at jeg har kunnet eksprimentere selv før jeg begynte å ha sex med en partner... de erfaringen som jeg har gjort meg har vært fine å ta med inn i vårt sex liv... HI: Du må bare prøve deg fram, er så inviduelt hva som fungerer...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Det tok et par år før jeg fikk min første orgasme, kanskje jeg var rundt 20 år. Det tok enda lengre tid før jeg lot en mann gi meg orgasme. Antall orgasmer gjennom ordinært samleie kan jeg telle på èn hånd. Jeg eller partneren må nok hjelpe til skal det bli suksess. Hva er grunnen tror du? Får du det på egen hånd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå