Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Det finnes hundrevis av anonyme brukere her inne. Og jeg er en av dem. Jeg har mine grunner til å være anonym. Min grunn er at jeg har vært her i årevis (har flere barn) og har alltid hatt det samme nicket. Mange kjenner meg - noe jeg liker. Etter noen tusen timer her inne blir man kjent gjennom nick. Når jeg en skjelden gang ønsker å være anonym er det helt utrolig hvordan jeg blir kalt sure anonym. Jeg er ikke sur i det hele tatt. Jeg svarer saklig og prøver å hjelpe. Det er sikker noen sure her inne,men det gjelder ikke alle anonyme. Det er nesten som om når man ikke liker svaret fra en anonym bruker, så er det lov å kalle denne brukeren både det ene og andre. Jeg svarte i går på et innlegg om ei som oppfordret til å ha sex rett etter at barna har lagt seg. Jeg svarte saklig at dette ikke passet oss, men fint at det fungerte for dem. Hovedinnlegger hadde ingen problem med mitt innlegg, men det hadde tydeligvis flere andre. Som om det var deres sak å ta...... Det er faktisk lov å være anonym her inne. Nei, man er ikke anonym med alle nick. Noen av oss har bilder av barn og familie. Jeg har valgt å utlevere myyyye av meg selv på noe forum, mens jeg er anonym ved andre. Svarer jeg surt så kall meg gjerne fæl, grinete osv. Men liker du ikke svaret mitt bare fordi jeg er anonym så er jeg ikke fritt vilt for utskjelling. Samtidig lurer jeg på hvorfor det er de samme jentene som klager?
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Forskjellige grunner til at folk velger å være anonym, og det er tydelig at flere velger å gjemme seg bak anonymknappen for å kunne kverrulere og komme med spydigheter fritt vilt uten å bli kjent for det gjennom et nick. Også er det vel slik at det er lett å skjære alle over en kam. Spesielt dersom man virkelig lar seg irritere av en anonym kranglefant. Personlig får jeg ofte god tilbakemelding fra anonym jeg, både saklig og hyggelig tilbakemelding. Synes du bare skal overse denne kritikken jeg. Du sier selv at det er de samme jentene som klager, så det er tydeligvis ikke et problem for hver enkelt dibber at noen velger å være anonym, men et problem for enkelte at noen bråkmakere gjemmer seg bak et ugjenkjennelig nick. Men for min del må du gjerne fortsette å være anonym:)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 de med nick er like mye anonyme som de som har anonoym som nick. Helt patetisk av de med nick å "klage" på de med nick. Gjemme seg bak anonym-knappen...hallo?? Disse nickene mange bruker er jo totalt anonymiserende... HIlsen en annen anonym...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hvorfor så nærtagende? Jeg presiserer at ja,- det er enkelte som gjemmer seg bak anonymknappen for å slenge med leppa. Hadde ikke det vært et faktum hadde ikke HI hatt en grunn for å skrive innlegget sitt engang. Saken er at folk har en negativ holdning overfor anonym. Det skal ikke en hjernekirurg til for å skjønne at vi alle er anonyme her inne, men at noen velger å være anonym for å kunne provosere uten å bli kjent igjen og bli assosiert med å være frekkas og at det er derfor anonyme generelt blir assosiert med å være frekkaser ser vel du også. Og leser du innlegget mitt engang til påpeker jeg kun fakta og legger til at jeg personlig ikke har noe imot at hverken du eller noen andre velger å være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå