Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 noen som vet hvordan prosedyrene er på unn? er en uke over termin nå, og leste en eller annen plass her om et sykehus som lot det gå tre uker før de satte i gang fødselen. håper på naturlig action, men blir jo litt skremt. noen som vet hvordan de gjør det med overtid på unn i tromsø?
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Jeg hadde termin 19.har fått overtidstime der den 31.regner med de setter meg igang den dagen eller dagen etterpå.det burde de.men har aldri blitt satt igang før..men kan ikke tro de ikke gjør det før det har gått 3 uker..deet e jo helt sykt!!Nei håpe det skjer nå snart...før min og din del.Klem
Kaffelatte Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg vet dessverre ikke hvordan reglene er her på unn, men jeg har gode erfaringer med fødselshjelpen der generelt så jeg tror ikke de er blant de verste for å si det sånn. De ser det selvfølgelig an, men jeg har ikke hørt om noen som har måttet gå 3 uker på overtid her i Tromsø. Jeg skal selv føde der også denne gangen, men håper ikke jeg går mere enn 4 dager over, som sist. Helst håper jeg å føde litt før. Har termin 19.august og siden min kjære starter på jobb igjen 20.august og ikke kan ta 2 uker fri etter det pga at hun må få med seg de første ukene med beskjeder og innkjøring, (hun jobber som assistent på videregående), så håper jeg å føde et par uker før termin så hun får vært hjemme. Så jeg har ikke tid å gå over for å si det sånn.
aanonym Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Men da gjør det vel ikke så fryktelig mye om du går f.eks. 1,5-2 uker over tiden. Samboeren din tar jo 14 dager fri fra du kommer hjem fra sykehuset, så om du føder på eller like før termin så kan hun jo ikke være hjemme sammen med deg i starten?
aanonym Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Jeg vet ikke, men sist hadde jeg svangerskapsforgiftning og skulle igangsettes en uke over termin. Men fødselen startet av seg selv samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå