Gå til innhold

Er det egentlig nødvendig m kirkeprogram?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å droppe det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke nødvendig, men vi velger å ha det for å slippe å bla vilt i samleboka.....

Skrevet

Vi skal ikke ha det. Greit å spare seg det arbeidet, syns vi.

Skrevet

Vi skal ikke ha det, bortkasta penger syns vi..

Skrevet

du trenger ikke trykke opp noe flott program, men for å slippe å styre med salmeboken kan en jo skrive salmene på et ark å dele ut eller legge ved inngangen. vi hadde hele programmet trykket opp, men gjorde det selv på data og printet ut, så det kostet ikke noe mer enn kopiarkene. hadde vanlig hvite a4 ark som vi brettet i to.

Skrevet

dette hadde jeg ikke tenkt på, men nå som jeg tenker tror jeg faktisk vi dropper det vi og.. er jo egentlig unødvendig, for blir jo ikke tatt vare på heller...kan heller som nevnt over her kopiere salmene på et ark... takk for supert innsparingstips.. alle monner drar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...