♥Snulder Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Nei det er ikke nødvendig, men vi velger å ha det for å slippe å bla vilt i samleboka.....
#Troika# Skrevet 24. juli 2007 #3 Skrevet 24. juli 2007 Vi skal ikke ha det. Greit å spare seg det arbeidet, syns vi.
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Vi skal ikke ha det, bortkasta penger syns vi..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 du trenger ikke trykke opp noe flott program, men for å slippe å styre med salmeboken kan en jo skrive salmene på et ark å dele ut eller legge ved inngangen. vi hadde hele programmet trykket opp, men gjorde det selv på data og printet ut, så det kostet ikke noe mer enn kopiarkene. hadde vanlig hvite a4 ark som vi brettet i to.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 dette hadde jeg ikke tenkt på, men nå som jeg tenker tror jeg faktisk vi dropper det vi og.. er jo egentlig unødvendig, for blir jo ikke tatt vare på heller...kan heller som nevnt over her kopiere salmene på et ark... takk for supert innsparingstips.. alle monner drar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå