Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Hvor tilbringer dere bryllupsnatta? Vi tenker å leie hotelrom. Men er usikker da vi sikkert ikke kommer dit før seeent på kvell og så må vi kanskje være ute til 12... Hva betaler dere? Har noen forslag på billigere løsninger enn hotel? hilsen meg med stramt budsett.
♥Snulder Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Vi har hotellrom.... Utsjekk er ikke før kl 15. Sambo som har bestilt og betalt, så vet ikke hva prisen ble...
Maritbrud Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Hei Har jobba i hotellbransjen i mange år så jeg kan fortelle at det er vanlig å tilby brudepar en "pakke" som vanligvis inneholder: en form for velkomst på rommet (blomster, frukt, sjokolade, musserende vin el.l), morgenkåper, frokost på rommet, gratis pay-TV, sen utsjekk (kl 15.00). Hva en slik bryllupspakke inneholder varierer fra hotell til hotell, og det samme gjør prisen. Noen hotell tilbyr denne pakken på alle sine romkategorier, hvilket gjør at man kan velge et mindre rom som ikke er så dyrt. Noen hoteller tilbyr det kun på jr.suiter, suiter o.l. finere romkategorier. Genrellt bruker priser å ligge på fra 2000,- og oppover. KOmmer jo også an på hvilken by du bor i. Lykke til :-)
mammamamut Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Vi betaler 3300 ca for suitte med havsutsikt. Får champagne på rommet, frokost opp på rommet og sen utsjekk!
pandabjørn Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 vi skal også booke oss inn på suitte betaler rundt 2000,- men er ikke helt sikker på hva vi får for det..må sjekke en gang til har jo ikke bestilt ennå er jo 1 år til hehe og utsjekking er som regel kl 12 men ikke for brudepar der er det nok noen timer senere..
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 vi var på et sas radiosson hotel. betalte rett under 2000,- for suite. brudepakken bestod av frukt og mousserende vin på rommet da vi kom om natten, frokost på rommet når vi ville og utsjekk kl 18.
Gjest Ut på tur Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Dere trenger kanskje ikke en brudepakke med alt tilbehøret ? Dersom dere informerer om at dere øbnsker ett dobbeltrom og spør om det er muligheter for sen utsjekk pga det er bryllupsnatta så finnes det jo hotell som gjør unntak uten ekstra pris. Eventuelt går det kanskje ann å leie en hytte et sted? Eller hva med telt? Et vennepar av meg valgte telt. De hadde rigga til med god mat og godt drikke ute i skogen og kunne vist ikke hatt det bedre
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Vi leide hotellrom. Husker ikke hva det kostet, men jeg må innrømme at det var bortkastede penger. Var helt ødelagt etter dagen, så vi bare sovnet, og om morgenen hadde vi bare lyst å komme oss hjem. Skulle bare sovet hjemme og spart de pengene til hotell en annen gang.
grå :) Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 hotellet vi skal på antagelig har utleid brudesuiten så vi må ta et vanlig rom. ikkeno ekstra. kosta vissst ca 1000 kr
Maritbrud Skrevet 24. juli 2007 #10 Skrevet 24. juli 2007 Hvilket SAS hotell var dette og når var det?
Hjertefamilien Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 Vi har ikke noe ønske om å ligge på hotell.. Regner med at vi er segneferdige når festen er over, og dagen derpå ønsker vi å samle våre foreldre og søsken på en lunsj. Vi velger å reise hjem. MEN, jeg skal ha noen her som skal gjøre i stand til vi kommer hjem på natta. Regner med det komplette kaos bryllupsdagen, så en til å rydde etter oss og gjøre det koselig er hva vi har i tankene :-)
blimbaby Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Vi drar også hjem... har tre unger som skal tas vare på dagen etter, og er nok en anelse hjemmekjær... dessuten finnes det ikke hotell her vi skal gifte oss... Men.. skal ligge borte natta før bryllupet, og sørge for at noen steller pent i stand til vi kommer hjem..
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 Hehe... Dere som drar hjem og som skal ha noen til å ordne opp hjemme etter full-fart-stress-morgenen: Sjekk senga før dere bikker oppi.... Den kan mangle sengebunner, være strødd med knust knekkebrød/kavring o.l........ Vet om en del som har gått rett i fella..... Men jeg holder absolutt med dere i at dere velger å dra hjem. Ei natt på et bra hotell med litt luksus kan dere heller unne dere en annen gang, når dere ikke er segneferdige og bare ønsker å SOVE - og sover gjør man som regel best i sin egen seng...... :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 For vår del var nok bryllupsnatta noe av det minst romantiske. Hadde bodd sammen to år før vi giftet oss kom i seng ved 3-4 tiden etter den lengste dagen med grenseløst mange inntrykk. Jeg hadde håret fult av hårspray og hårnåler så vi tok en dusj sammen hvor han hjalp meg med håret. Og det var ingen romantisk dusj. Og så stupte vi i seng. Vi bodde på hotell med det var fordi vi hadde masse gjester vi spiste frokost med dagen etter. Men man trenger altså ikke hotell for en romantisk natt.... ta den heller litt seinere Mer vel anvendte penger
*_A_* Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Vi leide tårnsuite til vår bryllupsnatt. Var ikke noe "ekstra" når vi kom dit, men det gjorde ikke noe. Rommet var nydelig, og vi sovnet ikke med en gang for å si det sånn Betalte 1150 kr. Utsjekk kl 14. Frokost på rommet. Hvis dere har begrenset budsjett så tror jeg at det å få noen (dere stoler på) til å pynte rommet for dere kan være en god ide. Lys, roseblader på senga, litt musserende vin og hele pakka Det vil jo spare dere en tusenlapp eller to.
dione Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 Vi tar to netter på hotell vi...så har vi hotel rommet så lenge vi vil morgenen etter.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #18 Skrevet 25. juli 2007 Vi skal ha bryllupet på hotell og overnatting for brudeparet er inkludert Men noe sier meg at bryllupsnatten sjelden blir som man har tenkt... For det første har vi bodd sammen i rundt 2 år når vi gifter oss, og for det andre er vi nok litt pussa begge to - hihi. Og alle den hårsprayen, ja, den kan bli et problem
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 Vi blir hjemme. Men det blir bare kos:)
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 25. juli 2007 #20 Skrevet 25. juli 2007 Våre forlovere ordnet bryllups natta. Vi viste ingen ting.Fikk bbare beskjed å pakke en bag men et skift og litt toalettsaker. Vi endte i en el-gammel campingvogn. Kommer nok aldri til å glemme den.
sussa4 Skrevet 26. juli 2007 #21 Skrevet 26. juli 2007 Vi hadde bryllupsnatta på hotell. Vi betalte 2050 og hadde rommet til kl 16 på søndagen. Da stod det fruktfat på bordet og vi fikk frokost direkte opp på rommet dagen derpå Vi hadde et stramt budsjett, men dette ville vi unne oss. Kanskje det er andre ting du kan stramme inn på ? Feks kan dere ha et vanlig hotellrom og ikke nødvendigvis en brudesuite ? Motell ?
Fraggelhysa! Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 Vi skal være hjemme. Ikke fordi vi må pga budskjett, men fordi vi vil. Så skal vi sove og koose oss leenge dagen etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå