Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger selskap!

 

Sitter og venter på en tlf.. nervepirrende nok i seg selv akkurat nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg er her også:( oppgitt over meg selv:( hver natt sitter jeg oppe til 5...og i natt blei jeg trøtt kl 2 sovna av i 5 min bråvokna av at tulla grynta og nå får jeg ikke sove:( og jeg som skal opp kl 9:( får garantert ikke sove før 5:(

hva slags telefon venetr du på a??

Skrevet

Jeg er vaaken, som vanlig.

 

Naa ble jeg ogsaa spent, hva slags telefon sitter du og venter paa saa seint paa natta /tidlig om morran?

Skrevet

balooa!? er du samma balooa som holdt til på BIM sånn rett før jeg fikk tulla?? hvis det er deg:P heeh jeg er gamle "maraya18" huskeru meg?

Skrevet

Jada jeg husker jo deg!!

 

Hörer fortsatt til paa BIM men alle der har tatt kvelden for lenge siden..

 

Hvordan gaar det med deg og jenta di, er hun blitt stor?

Skrevet

ååå:))) cool!

hehehe ja stille der inne ass husker den tia:P

 

ja hun har blitt stoor snart 6 mnd gammel! og nå krabber hun nesten *stolt* aker seg rundt her:P hehehe!

 

så du er fortsatt borti spania? tenkt til og føde der da eller? spennende!

Skrevet

Kom ikke inn igjen her, så det her tok tid.. ;)

 

Har ikke lyst å legge ut så mye om hva.. bare ventet på en tlf fra en jeg liker veldig godt =))

Skrevet

aahaa :P hehe! koslig det da..

 

hoff har begynt og få en infeksjon under øyelokket:S det svulmer opp! og jeg som skal filme til den ung-mor serien denne uka:(

huff...

Skrevet

AU! Prøv å skyll øyet ditt ofte, i øyebad eller no :)

 

filme?

Skrevet

Ja jeg bor jo her fast saa det blir ikke noe annet sted.. ikke lenge igjen naa! Under 2 mnd.

Skrevet

twig kan jeg bruke saltvanns dråpene som jeg bruker i nesa til tulle? et er sånne bittesmå engangs dråpe flasker...hjelper det? så jeg ikke våkner med et øye på størelse som en fersken i morgen...

 

balooa: det skjønner jeg godt! å som jeg savner spania men har begynt på utdannelsen nå så om sånn ca 3 år *snuffs lenge igjen* så reiser jeg neddover <3

 

tiden går fort altså! tenk at om 2 mnd har du også en liten en:D syns ikke det er lenge sia du var ny gravid og jeg ganske så fødeklar:P hehe

Skrevet

Kom akkurat inn. Har slitt med å logge meg på

Skrevet

Jeg er ikke heeelt sikker, men du kan f.eks koke litt vann, og avkjøle det og skylle :)

Skrevet

ja ok,prøvde di der saltvanns greiene jeg..var visst bare sånn sterilt saltvann som man kan bruke både til øyne/nese sto det på eska;)

jo jeg driver og filmer til en "ung-mor" serie,ikke bare meg da men maange unge mødre..den skal gå på tv-norge en gang...hehe

 

har sliti med og logge meg på i over 2 uker nå jeg..begynner og bli en vane.. logge inn-få opp error bla bla bla-gå tilbake-så er jeg inne...hehe

Skrevet

Åååh, så bra! da får du rensket ut det som måtte irritere evt ;)

 

Åååh, den må jeg få med meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...