babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 babyen min har fått masse bittesmå nupper i ansiktet...dem er ikke røde eller noe...syns i sollyset..har på hodebynnen også...noen som vet hva dette er? hun har sovnet inntil brystet mitt endel ganger og blir skikkelig klam når hun våkner...føler det er da hun har fått det...går det bort snart? hva kan jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå