Mammie88 Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 trur jeg må ringe føden jeg... Kjenner så lite bevegelser av gutten....morkakesvikt??? Har svangerskapsforgiftning
milly:) Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 RING med en gang!! eller har du fått ringt? hva sa de?
Mammie88 Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2007 har ikke ringt, vet ikke om jeg klarer, sitter her å gråter...Teit om samboern min ringer for meg??
milly:) Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Nei la han ringe!! tvert!! kan være de vil snakke med deg personlig, men da har du ihvertfall kontaktet de!
milly:) Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Vet ikke om det er morkakesvikt!! derfor du må ringe de som kanskje vet, kjære deg:) kanskje de kan fortelle deg at alt er bra, eller at du kan få sjekket bevegelse på den lille!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå