Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trur jeg må ringe føden jeg...

 

Kjenner så lite bevegelser av gutten....morkakesvikt??? Har svangerskapsforgiftning

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING med en gang!! eller har du fått ringt? hva sa de?

Skrevet

har ikke ringt, vet ikke om jeg klarer, sitter her å gråter...Teit om samboern min ringer for meg??

Skrevet

Nei la han ringe!! tvert!! kan være de vil snakke med deg personlig, men da har du ihvertfall kontaktet de!

Skrevet

Kan det være morkakesvikt da ??

Skrevet

Vet ikke om det er morkakesvikt!! derfor du må ringe de som kanskje vet, kjære deg:) kanskje de kan fortelle deg at alt er bra, eller at du kan få sjekket bevegelse på den lille!!

Skrevet

Drar til føden nå

 

Skrevet

Håper alt er i orden!!! skal tenke på deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...