Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Kjenner ei som har ganske så drøy munnbruk overfor guttungen sin på snart 3 år. Her er ting hu sier til ham: Du tar livet av meg! Brenn i helvete da! Jeg dreper deg en dag! Jævla satans drittunge! Psykounge! Og mye annet. Vi andre voksne sier ifra hver gang, men hu sjønner visst ikke at han er stor nok til å forstå hva hun sier. Fælt å høre på.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Huff... Dakkar den lille gutten da:/
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Det er barnemishandling, - psykisk trakassering. Å true med å drepe ungen sin er definitivt god nok grunn til å bli fratatt barna sine.
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hun skal være glad mannen min ikke hører hun. Han ga venninna mi huden full fordi hun kallte ungen sin for krek. Han takler ikke folk som sier slike ting til barna sine. Spør hun om hun hadde synes det hadde vært flott om noen kallte henne jævla drittkjerring, psykodama. Om hun synes det hadde vært flott om noen ba henne brenne i helvete. Tåpelig dame.
prekæs Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Vet ikke hva mora forsøker å oppnå, men de gangene jeg har vært vitne til slik drittprek, er mora plassert, i mitt hue som en ressurssvak person. Er ikke det minste rart at hun har en "håpløs" unge. Si slikt til en liten, uskyldig unge... Huff.
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. juli 2007 #8 Skrevet 23. juli 2007 Sånt lager store sår i små barnekropper!!!
Gjest ->>- Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Vitne til? Det eneste jeg synes om saken er at du skal endre statusen din. Til aktør. Om du skjeller ut mora får være din sak, men deretter tar du den lille telefonen - helsestasjon eller barnevern; begge deler duger.
Vibbemor Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Sånt setter spor!! Det kan i verste fall påvirke ungen senere i livet. Noen burde få henne til å slutte å si sånt til gutten.
KaMa Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Hva jeg syns om det? Jeg syns det er trist. Og så tipper jeg det sier noe om denne moren sin oppvekst, og hva hun har opplevd som normalt. Og da syns jeg det er enda tristere. ....og så tenker jeg at det dessverre er en grunn til at helsestasjonen ga ut brosjyrer om hvordan man f.eks skal og ikke skal snakke til barn. Noe jeg trodde var helt åpenbart... Og det er også trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå