Gå til innhold

Haha;)) Gjerrigknarker!! ;))

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://forbruker.no/pengenedine/pengebruk/article1895343.ece

har dere vært borti slike?

tror ikke jeg har det, men.. Svigerinna mi fortalte om da hun bodde med sin eks ( for mange, mange, år siden ;)

ble de bedt til middag hos en venn.

De kom, og koste seg, men... da de skulle dra; sier denne "vennen" ; ja, det blir 500 kroner på dere hver!!!

??????????????????????????

Hjelp!! Er det mulig? Ber folk til middag, for så å ta grådig betalt etterpå??

:0))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....fy!!

Har ikke ord...

Har lest om en familie som hadde 2 do.En for nummer 1,og en for nummer 2.

Nummer 1 ble trukket opp kun en gang fopr dagen...

Skrevet

Hmm... når du sier det, glemte jeg faktisk i farten familien jeg var "aupair"/praktikant hos i sverige det året jeg var 18/19 år....

De hadde det slik på sommerhuset sitt.....;/

Dro aldri ned når de tissa... det skulle spares....

Far i huset sparte på alt!!! ( skal og sies han var millionær da) Men... det "rare" var at hver natt senkte ( sank?) han termostatene i huset, for så å skru de opp om morgenen... Han skjønte ikke at det ble enda dyrere å skru de opp og ned ;))

( vi lo mye av det!)

Og utelysa ble skrudd av når det ble mørkt :/ ?

Skrevet

Greit nok å spare på vannet, men å la være å trekke ned på en hel dag,når hele familien tisser flere ganger...æsj,sier jeg!

Eksen var grusomt grådig! Han klaget hver dag på at jentene og jeg brukte for mye dasspapir!

Han skjønte ikke at vi damene bruker mere dopapir enn mannfolk....ble så irritert,for det var faktisk JEG som kjøpte dopapiret.

hrmf..grådighet er en av de verste sidene jeg kan tenke meg av et menneske.

Ned til minste penny,liksom..

Skrevet

Jenter og dopapir ja...:)) Det flyr unna det ;))

Har muligens noen "rare" gutter her i hus jeg, for eldste min, han tørker seg og når han tisser ;0))

Grådighet er grusomt! Helt enig!!

Min mann ( ja, eks da...) har en fetter som har vært gift i mange år nå... Men, til dags dato, så er det slik at om de f.eks er ute og spiser, så kan han si til kona si: I dag spanderer jeg du, :) Så fornøyd lissom.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...