Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Gå og legg deg, kanke sitte her og fjase midt på natta:p *gliiise*
ScaryMama Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Midt på natten du, klokken er bare halvt to! Jeg er fortsatt i feriemodus, og Ø er opptatt med å se på poker på tv... Boooring!!!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Deilig å ha fjernkontrollen for seg selv;) Hehe... Ja, har dere koset dere? Ble det masse sjampis? *misunnelig* Ferien vår var fin den, men vi regnet jo nesten bort da. 2 timer på stranda var liksom det hele. Nedtur...
ScaryMama Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Så bra at turen var fin selv med det drittværet! Jeg er så glad for at jeg fikk litt sol i et par uker. Og ja, det ble MYE champis (oops). Deilig ass! Var på stranden noen ganger, men det var så stress fordi jeg måtte hele tiden passe på at Nikolai ikke spiste sanden. Derfor var vi mest hjemme på dagen og sløvet i bassenget. Det var helt topp! Nikolai spiste hvitløksbrød nesten hver dag, det var omtrent det eneste han ville ha utenom pupp og ananasjuice. Og jeg drakk champis og spiste kaviar:)
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Hehe, synes jeg ser ham med sand i hele ansiktet:) Så det var ikke stress å reise med liten tass, og kveldene var ålreite de også? Greit å ha ham med på ting og sånn? Kaviar har nå jeg fått stappet i meg også, og sjampis, andre namme saker:) Trenger ikke dra langt for delikatesser;) Hihi. Men nå må jeg kveile, lille troll er i tannebissmodus og ikke sånn kjempefestlig om dagen og jeg er sjuk som ei alke, sikkert vært for mye ute i regnet:( Har forresten fått vite at fra tirsdag er jeg "loaded" da utbetales penga!!! *jippi* Samt at jeg begynner på skole fra høsten! Vi trenger cafetur, vil høre alt om ferie!
ScaryMama Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 OI! Og jeg vil høre alt om skoleplanene dine! Spennende... Tydelig at vi har masse å prate om, og jeg er klar for cafe any day!
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Gubben er stort sett kjip hele uka tror jeg, kanskje i morgen? Eller tirsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå