SnupsaTupsa Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 hei! hvordan går det med dere? Hvordan er livet som tobarnsmamma? så kjedelig å høre at du angrer kjøpet av vogna! Jeg er litt opp og ned om saken. Synes den er bedre enn de fleste andre søskenvogner jeg ser. Men du husker vel hva jeg sa til deg før du tok i bruk din? ;P men, men... Min er egentlig for salg, for jeg trenger den ikke lenger! Håper den er grei å selge ihvertfall!
SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2007 *opp* så deg her nå tror jeg ;O)
Tommage♀♂ Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Heisann! Livet er supert=) Nå begynner vi å få kveldene tilbake her, da føles alt mye enklere. Nå har vi kjøpt oss hus som vi flytter inn i i September, gleder meg halvt i hel=D Sambo begynner på skole ved siden av nordsjøjobben, så det skal bli travelt, men det fikser vi nok. Vogna er helt grei, men skulle hatt bedre dempere og smalere hjul. Bremsen virker heller ikke, så vi må se og få tatt den med oss til reperasjon. Angrer litt ja, men er ikke sikkert jeg hadde blitt mer fornøyd med en annen vogn heller! Vi må nok ha vår en god stund til ettersom jeg blir mye alene, men jeg ser litt på finn.no etter en litt lettere en, hehe. Er eldstejenta begynt å gå selv da, siden du skal selge den? Frøkna mi vil gjerne gå selv, det er bare så forbasket at hun aldri vil gå samme vei som meg, hehe;)
SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 Ja, det skjønner jeg! Hvor gammel er minsten nå? Gratulerer med hus! Det blir nok moro!!! Vi driver å bygger, så gleder meg til det er ferdig!!! Og jeg skal begynne både å studere og jobbe, samtidig med gubben i ny jobb og studier ved siden av, så spent på tiden fremover ;P Vanskelig med vogner altså! i har hatt mange!! Behovene endrer seg hele tiden, og da trenger man fort en ny vogn... he,he Men fått testa ut en del da ihvertfall. Vet mer hva jeg vil ha for hver gang om ikke annet. Synes Herqulesen har vært bra den tiden vi har hatt den, selvfølgelig noen - med den og, bl.a. vekta og at den ikke har håndbrems (mye bakker her). Jeg er også mye alene med de, og ikke har jeg førerkort, så jeg må ha søskenvogn, men funnet en annen ;P Eldste min ble jo 2 år for et par uker siden så hun klarer fint å gå selv:) Men hun sitter faktisk mer i vogna nå enn da lillesøster ble født! Da gikk hun opptil 4 km før det var mulig å tvinge henne til å sette seg i vogna litt he,he Da tar det tid å komme frem skal jeg si deg he,he Men nå er minste 8 mnd og jeg trenger ikke den store, tunge vogna lenger synes jeg.
Tommage♀♂ Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Hvilken vogn har du funnet? (spent nå ja, kanskje jeg kjøper lik, hehe!) Minsten her er snart 4 mnd, herreminhatt som tiden flyr!
SnupsaTupsa Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2007 Emmaljunga Scooter eller twin scooter eller hva den heter... Har en sånn enkelvogn til de hver. Det er den beste vogna vi har hatt av alle de vi har hatt-så utrolig fornøyd! Men det er en del småtteri såklart (ryggen er hel, kun fremovervendt trilleretning), men super vogn til super pris! Tror det blir bra. Lillesøster kan fint ligge, for storesøster sitter bare uansett, og hviler ikke mot ryggen. Håper virkelig det er den rette vogna, for tror ikke jeg orker bytte flere ganger! Ellers har jeg titta på GT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå