Reveenka Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har nettopp kjøpt en cd - den første på et par år - med Johnny Logan og The irish connection. Kjempefin! c",) Kommer litt i feststemning, jeg - på en søndag natt til mandag.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Regner med at festen er over nå eller? Jeg hadde en ekte ire ved bordet på søndagskveld jeg:-) Vi spilte kort og det var ganske forlystelig å høre ham snakke på gebrokkent norsk, skall vij spile greece....hva er de fur no? Hihihi, han ble da selvfølgelig gris også, for han tapte så det ljomet:-) Men gøy hadde vi det ja:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Da får jeg så lyst til å danse litt riverdance for dere..... Sa hun med bekkenløsning så det holder. Kult med Irsk musikk....Og en Kilkenny eller Killkenny....- nå ble jeg usikker på hvordan det skrives... i hånden og riverdance i bena.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 men dere.... johnny Logan skal da slett ikke spille disse irske danseglade sangene, det er jo dubliners og pouges og wtwrboys og alle slags som skal det... Johnny skal synge... "Hooooold meeee now, don't say a word, just hoooooooooooold meeee now.... rei rei rei rei rei reiiiiiiiiiiiiii.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå