Northernlights Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Ei gravid dame kommer inn i natt,28 uker på vei, og ser skikkelig miserabel ut. Hun har fått så fryktelig vondt i løpet av det siste døgnet, at hun var redd det var for tidlig fødsel på gang. Så hun ble lagt inn til observasjon. Mannen hennes kom tilbakle til innleggelsen for å sjekke henne inn etter å ha fulgt henne opp til rommet sitt. Så kan han fortelle meg at han tror nok hele greia skyldes Harry Potter! Hø? "joda,du skjønner at hun har sittet foroverbøyd i ett sett 600 sider,nonstop,for å lese ferdig Harry Potter, og når hun var ferdig,fikk hun denne smerten her..." Blir nå ungen født på grunn av det der, så må den jo nesten hete Harry....
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 nei du tuller????? haha...da snakker man om ivrig harry potter fan altså... og kommer ungen mååå han hete harry..så lenge det er en gutt da..hehe..eller hermine:p
Northernlights Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 synes den der var ganske vittig =) Litt av en variant: Før var det anbefalt sex og et glass vin (eller omvendt) Nå er det: "få veer av å lese Harry Potter!"
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 haha...glem sex,ananas,kanel...les 600 sider av harry potter..og du er garantert å gå i fødsel...hehe.fantastisk..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 gje meg en bok så ska eg lese!!!!! Ikke den verste måten å starte fødsel på d der...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 ha ha, der ser du. Harry Potter fixer det meste
*Rutletutt* Skrevet 23. juli 2007 #7 Skrevet 23. juli 2007 Har begynt på den boken, jeg....så kanskje jeg slipper å vente så mye lenger da;o))))
Northernlights Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2007 Hvor er alle "du har taushetspliktsvarene"? ;o)
melkekua™ Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 Hehehe!!! Hvor blei det av de? Det var i alle fall en morsom historie.....lo godt da ja ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå