Gå til innhold

Hjelp hva gjør jeg ?+

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir babyen morsmelkerstatning og i dag har han ikke hvert skikkelig på do,. =O

Men virker ikke som han har vondt i magen lr noe ..

Hva gjør jeg kan d være han begynner og bli hard i magen lr noe ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er foressten 4 dager gammal

Skrevet

prøv med lett massasje nederst på maven hans...

Skrevet

hmm oki takk

Skrevet

Så lenge d kommer urin skal du ikke bekymre deg...kan gå opp til en uke mellom hver gang de små har avføring uten at d trenger å være noe gale...Men du får observere om han får magesmerter ol. da...

Skrevet

Er veldig vanlig at mme-barn har avföring sjeldent. Datteren min bäsjet en gang eller to i uka bare. Om det vedvarer kan du kjöpe maltekstrakt på¨butikken og ha oppi melka. Eller så kan du ta vaselin på tempen og stikke den i rumpa på babyen, det var råd jeg fikk på helsestasjon.

Skrevet

da har jeg blitt feil informert i såfall,får fikk beskjed om at babyer på mme skal basje,helst hver dag,mens de på mm kan godt gå en hel uke uten avføring.. hør med helsestasjonen du,de vet sikkert:)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Da har du blitt feilinformert ja. MMbarn kan gå lenger uten avføring enn MME-barn, men MME-barn må ikke ha avføring hver dag. Her er det annenhver dag.

Skrevet

oki takk for svar ,, trodde de måtte ha avføring hver dag jeg se.. men har kjøpt såmm malte greie så får ta det oppi melken etterhvert hvis det ikke kommer noe i dag heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...