Gå til innhold

Ungene hylte "slange!" utenfor


Anbefalte innlegg

Skrevet

så jeg måtte jo ut og se, og så er det bare en mann som er ute og lufter kveleslangen sin....

 

 

Hvorfor kan de ikke bare ha en hund???eller katt??????

:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du??ja det er vel lov der borte. Uff *grøsser ve dtanken*

Skrevet

æsj,ja..slangen var kveiet rundt halsen hans, og så virkelig stolt ut over å få gå tur!

 

Mannen min har kun en frykt her i livet, og det er nettopp slanger.Så han gikk inn...og jeg fulgte etter like bak.

;o)

Skrevet

#kveiLet

 

nei,da kjøper jeg meg heller et skjerf =)

Skrevet

haha..nå må jeg le...ser for meg naboen på tur på slangen i bånd..*komme da fido* hehe:p

Skrevet

fysj og æsj... takke meg til hund, katt eller til nød en ilder

Skrevet

herregud! Er det mulig? Hadde anmeldt fyren, jeg :(

Skrevet

Anmelde han? For what? =) Da hadde de ledd godt av meg!

 

Jenta mi på 19 pleide plukke opp slanger fra bakken da vi først flyttet hit. Men de var sånne harmløse slanger,som ikke hadde gift.

Kunne dy meg for når hun dro dem med seg inn i huset,da.

 

 

Skrevet

Nothernlights:oops...trodde du bodde i Norge, jeg! Derfor jeg mente du burde anmelde han, det er ikke lov med slanger som kjæledyr her. Heldigvis;) Men skjønner nå at du bor i USA..Glad jeg ikke bor der du bor, for jeg har nemlig sterk slangefobi!!! Grøss!

Skrevet

Haha ;))

 

Har hørt om hunder, griser, kaniner og til og med griser i bånd...:))

Men ... kvelerslange??? :0))

haha...))

Morsomt syn...... ( kanskje...:/

Skrevet

Det var sønnene hans sitt kjæledyr. Utifra alderen hans, kan ikke sønnene hans være mer enn 5 år eller yngre..

Skrevet

Upps... såpass ja..

 

Husker da jeg var lita, hadde vi noen naboer og venner ( vi bodde forresten i rekkehus!!) De hadde en slange i et bur i det ene kottet... Men, husker ikke hvordan slange det var... bare at det var skikkelig skummelt....

 

Glad jeg ikke møtte dem i gata, i bånd lissom...)

Skrevet

Kan dy meg for slange, men 9 åringen vil ha en øgle eller skilpadde når vi flytter på oss, og det skal han få =)

Bare han vasker seg kjempegodt på hendene etter å ha holdt i den,for det er fare for salmonella med sånne "dyr".

 

 

15 åringen ville helst hatt en apekatt til kjæledyr,men det får holde med katt.

 

 

Skrevet

Skilpadder er søte da:0)

Og maser ikke så mye....

 

Apekatt var min største drøm som lita og ;)) Vi hadde et hagegartneri rett bortafor oss, og jeg var innom der nesten hver dag, for der "bodde" det en skjønn apekatt ;0))

Ja, jeg fikk jobb der som tenåring og, pga denen skjønne skapningen ;))

( i dag er sikkert ikke dette lov engang...:)

 

 

 

 

Skrevet

Nei, apekatter til kjæledyr er nok noe som hører fortiden til i Norge. Skal bli forbudt med undulater,har jeg hørt..snakkes iallefall om det (burfugler i det hele tatt)

 

 

Jeg husker en dame som hadde en apekatt da jeg var lita, og vi tenkte bytte bort Går-jacoen vår mot denne apen. Han var usigelig nusselig! Han ble glad i meg,faktisk, men tisset på meg. Så måtte jeg få låne skjorte av husets "frue",og apekatten luktet henne,og beit meg i magen!

...å mamma sa nei..

 

 

 

 

Skrevet

hehe ;)

 

Skal det bli forbudt med fugl i bur?

Tja, ikke satt meg inn i det men... hadde undulater som lita.. Trudde de bare levde i bur jeg ? hihi...=))

 

Vi har snakket om papegøye ( en snakkende slik :) i mange år her, men jeg har lest meg til at det er jo en grusom stor jobb! ;/

Og man trenger jo et diiigert bur/rom til de, så tror vi lar det være ;)) Men, morsomme er dem ;))

 

 

 

Skrevet

Jeg vil ha papegøye igjen =)

En gang i fremtiden skal jeg bare ha en ny gråjaco!

Men de er så dyre, at jeg venter heller til jeg kan adoptere en som ikke har det så bra. Vet aldri ;o)

 

 

Skrevet

Blæhh. slange som kjeledyr. Det er ikke mulig i lengden det er jeg overbevist om. Har jo lest ett par historier om jo da Liza er jo så snill, og så plutselig så våkner de og Liza ligger kveilet rundt hele dem og klemmer.

 

Nei, de er ville dyr og burde i og for seg vært utryddet for min del. har skikkelig tvangstanker om slanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...