Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Har baby på 1 uke..så det er ikke helt behov ennå, men hørt det er rene torturen....sant???
skilpaddemamma Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 jeg synes ikke det er vondt, bare uttrolig kjedelig
Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Syns det var litt ille på Barsel med denne gamle elektriske pumpa, følte di dro brystvorta mi opp gjennom hele greia. Ble litt sår etterhvert ja. Syns det var bedre med den man "pumper selv" da.
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Må si meg enig med skilpaddemamma c',) Jeg har kun brukt manuell pumpe. Da kan jeg selv regulere farten. Rask pumping for min del tror jeg nok kunne vært mindre behagelig =)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Nei, kjempe godt å bli kvitt sprengen. Har Avent sin elektriske pumpe og er kjempe fornøyd med den. Du kan regulere hastigheten på den og selv. Lånte Medela før jeg kjøpte selv og den opplevde jeg som hardere for brystvortene. Følte at da at det fort kunne bli vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå