Koala *g07* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Vi tenkte i starten på at sønnen våres skulle ha et mellomnavn, men slo det fra oss, har døpt han. Han er 5 mnd nå. Men nå har sambo funnet et navn vi begge faktisk synes er fint, og kunne faktisk hatt lyst å gitt han. Blir det for dumt å endre på navnet nå, ved da å sette på et mellomnavn? Og hvordan gjør man dette?
.Gruffalo. Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Synes det er helt ok å gjøre. Dere vil det og hvis dere kvier dere på grunn av hva andre vil si kan dere bare fortelle at dere ville se an å se om navnet passet gutten, eller noe i den dur. Jeg vet om flere som har gjordt det samme. Mine foreldre byttet faktisk navn på meg da jeg var 3 mnd gammel baby- og det var hele navnet. Er glad for det i dag. Følg magefølelsen. Og: det er bare å ta kontakt med folkeregisteret for å få navnskjema.
nickoline og supermann Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 det kan dere . ta kontakt med kirkekontoret. de kan nok hjelpe dere
nickoline og supermann Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 mente folkeregisteret da...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå